Vánoční zátiší a svícen

Za chvíli už jsou Vánoce, tak jsem si sedla na postel, vzala si pastelky a nějaké vánoční pohlednice či přání a šla si kreslit. Dárky už mám nakoupené a zabalené, v sobotu se koná vánoční posezení s přáteli (tentokrát to bude u L. v Plzni, jinak to předtím devětkrát bylo u mě), takže připravím ještě něco málo k pohoštění a vaječná likér už je uvařený a mírně uležený.

Tohle vánoční zátiší jsem kreslila podle jednoho přání, ale trochu jsem si to upravila podle svého. Já vždy improvizuju a hlavně ráda. - tužka a pastelky, A5

Svícen jsem kreslila podle jedné výšivky z časopisu, ale opět jsem improvizovala a upravovala. Jak se přibližují Vánoce, tak asi na mě dýchla vánoční nálada, nebo co a já si užívám pečení cukroví a brouzdání po krámech. - tužka a pastelky, A5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice