Kreslím lebku

Ani nevím, co mě to popadlo, ale zkusila jsem nakreslit lebku piráta, kterou mám v pokoji, je to pokladnička. Moje návštěvy sice reptají, že se ta lebka ke mě do pokoje nehodí, ale mě se líbí a to je hlavní. Vlastně je to pokladnička-lebka na Piráty z Karibiku, jako lebka Jacka Sparrowa. Já ho prostě žeru, a tak jsem si jí pořídila asi před třemi nebo čtyřmi lety.
Snažím se alespoň trochu naučit stínování, protože to mi nikdy nešlo, ale stejně se mi to příliš nepodařilo. Ze mě asi nikdy mistr-malíř nebude, s tím jsem se už smířila, ale stejně to zkouším. Je to můj první pokus o lebku, tak je trochu šišatá.
Kresleno na A4 tužkou.
 
A tady je můj druhý pokus o lebku (nejspíš také poslední), kresleno podle obrázku v knize. Zkouším se zdokonalit ve stínování, ale bohužel to je můj stálý nepřítel, kterého asi jen tak neporazím. Nikdy ze mě nejspíš malíř nebude, ale to neznamená, že si nemůžu zkoušet kreslit, jen tak pro radost a pokoušet se v tom zlepšit.
Kresleno tužkou na A4.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie