Čas odejít

Mám tu pro vás další báseň, kterou jsem zplodila o Vánocích, i když rozhodně čas radosti a Vánočních tradic nečekejte. To bych snad ani vymyslet nemohla. Mé výtvory nemohou obsahovat štěstí, ale vždy jen smutek a samotu.

Jen se nebojte, nikam odcházet nehodlám a od nového roku se plánuji tomuto blogu začít více věnovat. Ví, že jsem to slibovala už několikrát, ale tentokrát to určitě vyjde. Múza mě totiž opět políbila a já začala zase malovat (nebo spíš matlat), tak se máte na co těšit.
Ale teď už báseň na Téma týdna Klubu snílků - Čas....
Libere - Klub snílků

Čas odejít
Samota mě objímá,
můj život jí vítá,
na posteli sedím,
do hlubin hledím.
.
Ta prázdnota dole,
mě hrozně přitahuje,
všechny jsem odehnala,
až zbyla jen samota.
.
Ostatní žili své životy,
jen já hleděla zpátky
a nevšimla si,
že všichni odešli.
.
Příliš dlouho jsem minulostí žila,
posunout dál jsem se odmítala,
kamarádky však dál žily
a už mají své rodiny.
.
Nikdo nepočítá se mnou
a já se opíjím samotou,
tak tu na posteli sedím
a jen tak si živořím.
.
Čas odejít nastal,
jen nevím, jak dál.
Mám se pokusit žít,
nebo raději shnít?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce