Vánoční trhy v Plzni

Ve čtvrtek 18. prosince jsem si vyjela na výlet do Plzně, kde jsem se sešla s Narciskou a společně jsme zašly na vánoční trhy. Na těch plzeňských jsem byla poprvé a zároveň jsem obdivovala výzdobu města. A ten jejich vánoční stromek je vážně krásný.



 
K Vánocům pochopitelně patří betlém. V Plzni na náměstí mezi stánky adventních trhů je krásný vyřezávaný ze dřeva. Moc se mi líbí. Takže když už jsem tam byla, tak jsem si ho také prohlédla.


Konís s povozem je překrásný, nejraději bych si ho odnesla domů. :-)


A na trzích nechyběla ani živá zvířata. Jen ten oslík byl takový smutný. Chudák, je ohražený od ostatních a asi se tam celé dny dost nudí.


Za to koník je pěkný loudil, který si vymáhá pozornost lidí a jídlo. U ohrady jsou automaty na nějaké granule. Je šikovný, z dlaně slupne všechno, aby nic nepřišlo na zmar. :-)


A tady je fešák oslík. Byl vážně takový smutný, ani moc nereagoval na lidi.


Foceno 18. prosince 2014

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie