Lady s motýly a čajová víla

Po dlouhé době jsem měla náladu si trochu čmárat, tak jsem vzala tužku, pastelky a černý fixík. Potřebovala jsem něco nakreslit na dvě přání k MDŽ pro dvě mé dopisní kamarádky. Trochu se porozhlédla po internetu, prohlížela si obrázky a psala si na papír nápady, co by tam mohlo být. A protože bylo včera krásně slunečno, napadl mne motiv motýla, který by mohl oba výtvory spojovat. Zároveň jsem je přiřadila ke snílkovskému TT Zázrak přírody...

"Lady s motýly".
Pohádková princezna, která se nechává unášet sny a miluje přírodu. Svým způsobem je to víla, ale ona to tak nebere, prostě se nejlépe cítí na loukách a v lesích, kde tančí obklopená motýly. Nezná zlo, jelikož je obklopena pouze světlem. 


"Čajová víla"
Jedná se o strážkyni čajového lístku, její dobrá vůle je obsažena ve všech čajích světa. Lidé ji nevidí, ale když se napijí z šálku čaje, tak ji mohou cítit. Zlepší se jim nálada a jsou šťastnější, to je kouzlo čajové víly.
Tak neváhejte a běžte si uvařit nějaký dobrý čaj.


Napadl mi nápad, že bych k brázkům mohla napsat nějaký krátký příběh či báseň, možná by vás zajímal osud lady a víly. No uvidím, nějak na mne leze jaro a mám dobrou náladu, tak bych mohla více kreslit.
Kresleno 8. března 2015

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice