Postcrossing a další březnové pohlednice

Podívejme se na moje březnové postcrossingové úlovky. A nejen to, pohlednice či dopisy píšu i jinak, navíc byly Velikonoce, takže má schránka byla měla radost, že do ní nechodí jen reklamní letáky, ale také skutečná pošta. :-)
Čína urazila 7 294 km za 67 dní.
Shiminggao píše, že má rád knihy a nejvíc čte elektronické (e-books). Poslouchá hudbu a zbírá známky.
Německo cestovalo 511 km za 3 dny.
Henry, žije v Hamburgu a rád cestuje.

Německo cestovalo 514 km za 4 dny.
 Dietlindžije na severu Německa a posílá pozdravy. Doufá, že se mi bude líbit Růžový Panter na rybách.
Belgie urazila 592 km za 7 dní.
Julie žije v Belgii s partnerem a synem. Je učitelka, ráda čte, peče a dívá se na serály a filmy.

Německo urazilo 564 km za 4 dny.
Klausovi je 60 let, je ženatý a žije s třemi psy v malé vesnici nedaleko hranic s Nizozemím.

USA cestovalo 8 395 km za 15 dní.
Pohled s mořskou vydrou poslala celá rodina Robertsonových, která žije v Louisville (Colorado). Rádi jezdí na výlety. Děti mají rádi Harryho Pottera a Narnii. Všichni hodně čtou různé žánry. Jednou letěli přes Prahu do Moskvy, což byla také jejich jediná chvíle v Česku.

Nizozemí urazilo 664 km za 11 dní.
Krásný čajový pohled dorazil od Marcelle, která ráda pije čaj.
Kanada cestovala 6 654 km za 13 dní.
Sharon mi poslala velikonoční pohlednici a pozdravy z Toronta. Má dvě štěňata, o která se starají její děti. Mají rádi zvířata.

Španělsko cestovalo 1 609 km za 14 dní.
Alejandra žije na severu Španělska. Má ráda slunečné počasí.
USA urazilo 7 508 km za 13 dní.
 Úžasný sovičkový pohled mi přišel od Sarah. Miluje sovy, a doufá, že se mi bude pohled líbit. Přeje všechno nejlepší.

Rusko cestovalo 1 594 km za 14 dní.
Medvědí pohled se mi líbil snad nejvíc ze všech, co mi tenhle měsíc přišly, a navíc na něm byly překrásné přírodní známky. :-)
Katerina zdraví z St. Petersburgu. Má ráda polární mědvědy, proto také vybrala tento pohled a doufá, že se mi bude líbit, stejně jako známky.

Ještě se můžeme mrknout na mé odeslané pohlednice, které v březnu dorazily do cíle. To čekání je někdy vážně dlouhé. :-)
Do Rakouska docestoval 304 km za 5 dní,
do České republiky urazil 270 km za 5 dní,
do Velké Británie docestoval 1 177 km za 5 dní,
do Německa urazil 355 km za 4 dny,
do Ruska procestoval 1 837 km za 45 dní, 
do Kanady urazil 6 689 km za 10 dní.
 do Francie docestoval 1 297 km za 7 dní,
do Německa urazil 541 km za 4 dny,
do Guam procestoval 11 569 km za 17 dní,
do Běloruska urazil 1 102 km za 12 dní.

Postcard Diary mě v březnu spojil do dvojice s Pavlínou S. Neposílaly jsme si jen pohlednice, ale také dopisy, což bylo vážně super. 


Veselý zajíc s vajíčky mi přišel v rámci "Velikonoční výměny pohlednic", kdy se na FB postcrossingové skupině domluvilo zaslání pohlednic k Velikonocům vždy ve dvojici. A já dostala tento roztomilý. :-)

Krteček mi došel díky Tiché poště, což je FB skupina, kde se můžete přihlásit do nějakého kola, které je vždy po deseti lidech a postupně si posílají navazující (motiv má nějak navazovat) pohlednice. Je to zábava, protože nikdy nevíte, co vám přijde. :-)


S Šárkou z blogu Touhy a lásky jsme si poslaly velikonoční pohlednice a popřály krásné jarní svátky. :-) To je ten pohled vlevo a je pěkně sladěný do žluto-modra.

Červeno-žlutý pohled jsem dostala od Narcisky, které moc děkuji, že ji mám. :-)


Úžasně rozkošný zajíček s kuřátkem mi přišel od Hanky, s kterou si už nějakou dobu dopisuji. Velké díky. 

A poslední velikonoční pohlednice mi přišla od mé kamarádky Nataši. Díky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice