Diářování - listopad

Již delší dobu uvažuji, že si začnu vést kreativněji diář, ale neustále jsem to odkládala. Letos jsem si koupila Zápisník Malý princ na Svět pásek a mám ho jako diář i zápisník zároveň. Momentálně není v nabídce, ale tady na videu si ho můžete prohlédnout. Malého prince mám ráda, takže jsem si ho zamilovala na první pohled. K tomu mám ještě samolepky se vzhledem jako známky. :-)

 Na příští rok jsem si koupila kroužkový zápisník a zkusím ho mít jako diář, který si kompletně vytvořím. Ale teď jsem si chtěla vyzkoušet různé způsoby vedení diáře, takže to berte jako nedokonalé začátečnické pokusy. Existují různé plannery nebo bullet journal, tak si chci vyzkoušet, co mi bude vyhovovat.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie