Zombie

Kdysi jsem člověkem býval,
pak se ta věc děsivá přihodila,
skočil na mě vzteklý mýval,
udělal ze mě blbého imbecila.

Prý jsem zemřel smrtí rychlou,
procitnout v hrobě příjemné není,
musel jsem se prohrabat hlínou,
byl už hodně cítit silný smrad tlení.

Zima byla a hlad pořádný,
lidé s křikem pryč prchali,
prý jsem zlý a vražedný,
vidlemi kolem šermovali.

Dál jsem se kymácel,
rozmáchl se a hlavu utrhl,
chlap rychle krvácel,
na mozek jsem se vrhl.

Šílenství hladové to ukojí,
je to chutný dlabanec,
zombie má rychlé ústrojí,
provždy jsem vyhnanec.

Báseň jsem psala pod mým kouzelnickým jménem Cesmína Hardy jako úkol do předmětu "Bájní tvorové z různých světů" na Hogwarts.cz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie