Diářování - únor

Měsíc únor už začal, tak přináším další diářování. Letos si tvořím Bullet journal tak trochu po svém, citáty, obrázky, samolepky a washi pásky nesmějí chybět. Byla jsem zvědavá, jestli mě bude bavit si jednotlivé stránky tvořit sama a zatím mám ještě nápady na zdokonalování. :-)

"Máte odvahu i moudrost, sloučené ve správném poměru. Kdyby si víc našinců dovedlo cenit jídlo a veselí a tanec nad hromadění zlata, svět by byl radostnější."
- Thórin Pavéza -

"Občas si říkám, že jsme se snad všichni zbláznili a že příčetnými se staneme teprve tehdy, až se probudíme ve svěracích kazajkách."
- Bram Stoker -

"Odvaha se nachází na nepravděpodobných místech."
- John R. R. Tolkien -

Před každým měsícem mám předěl z barevné čtvrtky, kde jsou oblíbené obrázky. Na únor jsem zvolila Tolkiena a Hobbita.


Nechybí oddíl na plánování čtení a blogování.
Na druhé straně jsou vybarvovací čtverečky mých pravidelných aktivit pro můj přehled.


Měsíční přehled, kam si píšu plány, akce i odeslané/došlé pohlednice a dopisy.

"Psát o spisovatelském bloku je lepší, než nepsat vůbec."
- Charles Bukowski -

"Svět není ničím jiným než malířským plátnem pro naši fantazii."
- Henry David Thoreau -


V únoru chci sledovat tři seriály - Hannibala, Sanctuary a Transformers Prime. Postupně budu vybarvovat díly, až je shlédnu.
Na druhé straně budu vypisovat filmy, které uvidím.

 
Tady bude seznam knih, které v únoru přečtu. Stránku ještě trochu dozdobím.
Pohled s kočičkou mi přišel na začátku února, tak jsem si ho vložila do diáře. :-)

A dostávám se k "diářové" části, kde mám na dvoustraně jeden týden, kam si zapisuji denní plány a úkoly.
Trochu jsem to předzdobila, ale ještě budu upravovat podle nálady a místa. :-)

"Často mi v mysli poletovala nějaká nehotová myšlenka, jenže ze strachu, aby neztratila křídla, jsem se jí bál vypustit."
- Bram Stoker -

"Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá."
- André Maurois -

"Knihy jsou zrcadly duše."
- Virginia Woolf -

 
"Jsou knihy, které je třeba jen ochutnat, jiné je třeba zhltnout, a konečně jsou takové, které je nutné takříkajíc přežvýkat a pomalu trávit."
- Francis Bacon -


"Knihy jsou podobné domovu, do kterého se vracíme i za největší bouřky."
- Julius Zeyer -

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice