#KreativniLeto ... první část

Červenec se pomalu blíží ke konci, tak ukážu své výtvory do mé výzvy #KreativniLeto, kde jsem si zadala témata a na ně se snažím kreslit, čmárat, stříhat, lepit, básnit... Prostě cokoliv mě napadne. No, přiznejme si to hned na začátku, mé výtvory vypadají jako práce dětí v mateřské škole (nebo by to nejspíš zvládly lépe než já), ale snažím se být kreativní a oddávat se fantazii.

1. Léto
Koláž letní pohody na pláži. Knihy a melounové křeslo nesmí chybět. :-D


2. Na knižní vlně
Mohou knihy ožít a třeba uprchnout z našeho světa do toho knižního? 
Bylo by zajímavé, kdyby existovala brána do knižního světa, kam by se čtenáři mohli dostat, a to nejen díky své fantazii během čtení. 


3. Z přírody
Pokus o nakreslení několika rostlin.


4. Zmrzlina
Zase malůvky, snad to trochu připomíná zmrzliny různých druhů. :-)
Letos v létě je má oblíbená melounová zmrzlina.


5. Citát
Nebyla bych to já, kdybych si nezapisovala oblíbené citáty z knih.
"Byl jednou jeden malý prin, který žil na jedné planetě o něco větší, než byl on sám, a ten potřeboval přítele." - Malý princ

"Ne že bych chtěl vyvolávat hádku nebo tak," usmívá se Adam, "ale s teorií velkého třesku souhlasím asi tak stejně jako s lidmi, podle kterých svět nesou gigantické želvy." -  Konec pana Y


6. Tajemství duhy
 Jako dítě jsem věřila, že na konci duhy existuje hrnec zlata, který mohou hledači pokladů najít. Nikdy jsem konec duhy nenašla, ale před pár dny jsem duhu zase viděla a mám podezření, že vím, kde ten konec leží. Jsem ale už dospělá, tak už zlato nehledám a jen se kochám krásou duhy. :-)

Když se kapky deště se slunečním svitem spojí,
barevná duha se na krajinou objeví,
hledačím pokradů své tajemství vyjeví,
haldy zlata na konci duhy čekají,
kdo má srdce ryzí, cestu k pokladu odhalí.


7. Volný čas
Jak může člověk trávit volný čas? Různě, třeba v kavárně s knihou a vynikající kávou. ;-)

Dívka v kavárně sedí,
na stránky knihy utíká,
chutnou kávičku upijí,
klid a pohodu si užívá.

8. Letní tóny
Vybarvila jsem omalovánky v letních barvách a jako podklad použila květinový hedvábný papír.


20. Na křídlech snů
Říkala jsem, že se nebudu držet pořadí, zatím mi to šlo, ale tentokrát jsem skočila ke konci výzvy. ;-)

Múzy po špičkách tančí,
k oblakům vzlétávají,
za fantazií se otáčí,
snění se oddávají.

Motýlí masku si nasazují,
noc se dnem jsou v objetí,
krásou všechny omračují,
na křídlech snů odletí.


A to je zatím vše.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie