Letní kreativní výzva

Je první červencový den a léto už čeká, co všechno během něj zažijete. Já tedy nic velkého neplánuji, nejspíš podniknu pár výletů za Narciskou, ale jinak budu doma. To ovšem neznamená, že se budu nudit. Vždyť i na zahradě nebo v parku je krásně. Stačí si vzít knihu a číst si, nebo otevřít zápisník a zapisovat si myšlenky či kreslit vše okolo. :-)
     Ale proč tu vlastně píšu? No, v létě nikam nejedu, tak jsem si vymyslela kreativní výzvu, abych se zabavila, rozvíjela fantazii, kreslila a tvořila do svého „lapače“ malůvek. Ovšem znám se moc dobře a každý den bych se nepřinutila tvořit, a tak je #KreativniLeto na červenec i srpen. Celkem má třicet bodů, tak to bude pohodové léto. Narciska už o výzvě ví, to ona mi přivedla na nápad, udělat #KreativniLeto volnější, aby si to každý udělal podle svého, jelikož ona nekreslí, ale fotí. Abych se tu nevykecávala do nekonečna, tak přejdeme přímo k výzvě.


#KreativniLeto
     Je to výzva na dva letní měsíce a fantazii se meze nekladou. Každý bod si pojměte, jak chcete, ani pořadí nemusíte dodržovat. Můžete kreslit, střihat koláže, lepit všechno možné, sušit květiny, fotit, psát… prostě cokoliv vás napadne.
     Snažila jsem se vymyslet letní témata a prokládala je někdy trochu bláznivinami, ale to už k létu patří. Proč se například neprojet na jednorožci, nebo nehledat konec duhy? Už od dětství si říkám: „Já ten hrnec zlata jednou najdu!“ :-) Poseďte se v kavárně, pochutnejte si na zmrzlině či čokoládě, jeďte na výlet nebo třeba k vodě…

     Někdo může namítat, že kreslit neumí. No, já to taky neumím, ale ráda si čmárám a malůvkařím. Tak odhoďte zábrany, popusťte uzdu fantazii a kreativitě, zasněte se a tvořte podle nálady, zážitků, počasí či oblíbených barev. #KreativniLeto čeká!

     Já sama se budu pokoušet o jakýsi „Art journal“, takže budu hodně kreslit a lepit. Koláže jsem nikdy nedělala, ale je chci zkusit. Celkově si plánuji ohmatat různé způsoby tvoření, tak moje léto bude opravdu kreativní. :-) 
     Mé snažení uvidíte na mém FB i Twitteru. Instagram sice už mám, ale jelikož jsem nepřišla na to, jak zveřejňovat fotky přes počítač a můj mobil rozhodně není chytrý, tak ho používám jen ke sledování oblíbenců, lajkování či komentování. A až budu mít tak pět až sedm výtvorů, tak je dám i sem na blog, takže o nic nepřijdete. :-)

#FantasyKreativniLeto
     Nebyla bych to já, kdybych si nepřidala bonus. A tak Letní kreativní výzva má i fantasy část, kde jsou mé oblíbené příběhy a tvorové. Pravidla? Žádná nejsou, prostě se tvoří, nemusí se dodržovat pořadí a hlavní je si to užít. :-D


     Původně jsem si výzvu dělala jen pro sebe, abych měla inspiraci a témata pro tvoření, ale Narcisce se to také líbilo, a tak se do Letní kreativní výzvy může zapojit každý. Svou tvorbu (ať už bude v jakékoliv podobě) můžete uveřejňovat na svém blogu  či na sociálních sítích (FB, Twitter, Instagram…). Jen bych vás požádala, zda byste ke svým příspěvkům nepřidali #KreativniLeto nebo #FantasyKreativniLeto, abych se mohla také pokochat.

     Je to hodně volná výzva, ale už se na ní těším. Výtvor na téma „léto“ je už skoro hotový, jen potřebuje uschnout. Tohle nadšení z něčeho nového mám hrozně ráda. :-)

     Pokud není něco jasné, tak se klidně ptejte. :-)

Komentáře

  1. To je perfektní nápad, pokusím se také se zapojit, i když nevím, jestli splním body všechny. A možná, pokud se mi tedy povede splnit aspoň něco, bych to raději zveřejnila na konci léta na blog. Ale hashtag budu rozhodně sledovat. Jo a co se týče přidávání fotek na instagram přes počítač, tak jestli máš Windows (třeba 8 nebo 10), můžeš si vyhledat instagram jako aplikaci ve windows store, a když si ji stáhneš, budeš moct přidávat fotky z počítače. Aspoň mně se to tak jednu dobu dařilo.
    Máš to tady na novém blogu moc pěkné, úplně inspirativní prostředí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu ohledně Instagramu, určitě to zkusím. Ale během léta si plánuji pořídit chytrý telefon, tak to půjde přes něj. :-)
      Já budu své výtvory dávat na soc. sítě, a až jich bude tak pět kousků, tak je dám sem na blog. A díky za pochvalu blogu, snažím se být kreativní a víc tvořit. ;-)

      Vymazat
  2. Skvělý nápad. Dovolila jsem si sdílet na http://www.treninkpameti.com/ :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice