Vlčí romance – Jennifer Greene

Někdy dostanu náladu na nějakou oddychovku, a tahle Vlčí romance byla dokonalá jednohubka. Takové pomazlení s knihou a správný relax. Nic složitého, ale hezky se to čte. :-D

     Mary Ellen měla vždy smůlu na chlapy, ten poslední ji nechal stát u oltáře a nedorazil. Chvíli uvažovala o sebevraždě, ale pak zvolila útěk ode všeho. A tak se z neznámého popudu přestěhovala do zapadlého městečka Eagle Falls, které je obklopeno divočinou. Ovšem nedomyslela práci, kterou by tu mohla dělat, proto začala pracovat v baru. Ovšem nebyla by to Mary Ellen, kdyby se už po pár večerech nedostala do problémů, když jí velmi dotěrně obtěžoval jeden z místních povalečů. Naštěstí jí muž jménem Steve Rowling zachrání a sjedná pořádek. Z toho muže jde strach, ale jeho pomoc se jí bude ještě hodit, protože Mary Ellen dostane skvělý nápad, a to, že vyrazí v noci na procházku do lesa. Narazí na vlčí smečku, ale naštěstí je Steve poblíž a poradí jí, jak přežít. Steve je totiž biolog a studuje tu místní vlky…

      Steve byl vždy samotář a zvířatům rozuměl víc než lidem. Vlky má rád, snaží se je chránit a vysvětlit místním obyvatelům, že pro ně nepředstavují ohrožení. A přesto se stalo, že někdo zastřelil samici, která měla mláďata. Musí jim nosit jídlo, jinak by nepřežila. Smečka se o ně postará a vychová, ale mléko pro ně nesežene. Proto je Steve v lese, když se tam Mary Ellen objeví. Sám se už tak trochu chová jako vlk, a tak umí odhadnout lidi, jací jsou. Jenže Mary Ellen je pro něj záhadou. Je až příliš stydlivá, až bázlivá jakmile jde o muže, jako raněná vlčice. Zároveň k ní cítí přitažlivost, ale nechce ji vyplašit.

     Mary Ellen měla vždy malé sebevědomí, cítí se obyčejná a neviditelná. V lidech se nevyzná a hlavně muži jsou pro ni velkou neznámou. Nikdy je nedokáže odhadnout a potom, co ji snoubenec nechal u oltáře, tak se cítí ještě bezcennější než dřív. Ale možná je na čase, aby poznala kým je, a jaká bojovnost se v ní skrývá. Steve ji děsí, ne chováním, ale tím, co v ní probouzí. Přitahuje jí jeho přirozené chování. Dokáže se mu otevřít?

     Je to jednoduchá romance, u které už od počátku víte, že příběh dobře dopadne. Vím, je to jen „Harlekýnka“, což je často zatracovaný brak. Ale víte co? Někdy prostě potřebuju trochu romantiky, lehoučkou až naivní, kde zazvoní zvonec a pohádky je konec. U čtení jsem si krásně odpočinula a užila si pohodový příběh. Děj se hezky čte, rychle odsýpá a kromě romantiky si užijete i vtipné scény. Na sex dojde skoro až na konci, ale to jejich oťukávání je někdy až úsměvné.

     Hlavní postavy jsou vykresleny trochu zasněně, ale líbil se mi vývoj Mary Ellen, která potřebovala získat sebevědomí a pochopit, že chyba není v ní, ale v těch chlapech, které si namlouvala. Nejvíc mě dorazil ten bohatý idiot, co jí na začátku nechal u oltáře a na konci za ní přijel, že si to rozmyslel a chce si ji vzít. Dřív by mu možná padla k nohám, ale teď už ne. Popadne židli a vyhodí ho z baru ven na ulici. Prostě vlčice. :-)

     V poslední době mám chuť na romantický škvár. Tuhle tenoučkou knížku ze série Harlequin, jsem si pořídila za pár korun před pár lety v jednom antikvariátu. Ani nevím proč, tehdy jsem hodně četla thrillery. Zřejmě zapracoval můj knihomilský šestý smysl, a tak Vlčí romance ležela roky na horní polici, až na mě letos vypadla. Zrovna jsem hledala něco na čtení a spadla mi do ruky. Otevřela jsem ji a četla… nedokázala jsem se odtrhnout a slupla ji jako malinu. Jistě, je to jednoduché, oddychové čtení, ale sedla mi skvěle.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie