TARDIS kapsička

Už to tady mělo být dávno, no co... Tak sem přidám jednoduchou TARDIS kapsičku, kterou jsem ušila pro drahou Maglaiz k Vánocům pro radost. Jen se omlouvám za nekvalitní foto, dokončovala jsem to večer a hned ráno jsem posílala. No, a můj mobil nemá rád umělé osvětlení... :-)


V prosinci jsem ještě neměla doma šicí stroj a na tom starém šlapacím to odmítám, takže je kapsička spíchnutá jen tak v ruce. Taky to podle toho vypadá, jelikož je mírně křivá. :-)

Můj postup hotovení, snad to vysvětlím trochu logicky...
- Přední díl jsem prostřihla (hlavně nezapomenout na švové záložky - ne jako já!). Začistila otvor pomocí našití podsádky - líc na líc, po sešití rozžehlit šv. záložky, v rozích nastřihnout záložky a obrátit do rubu.
- Do tvoru jsem z rubu přišila výšivku s Doctorovou modrou budkou (TARDIS).
- Pak už jen sešít přední a zadní díl lícem k sobě, totéž udělat s podšívkou. Švové záložky rozžehlit, v rozích lze nastřihnout, nebo během obracení do lícu složit.
- Ušít patku (líc na líc, sešít, rozžehlit záložky, obrátit patku do lícu, vyžehlit a z lícu prošít pro zpevnění.
- Už zbývá všít podšívku do kapsy se současným vložením patky (na zadní díl). To se provede tak, že si oba díly přiložíte lícem k sobě, patku směrem dovnitř a sešijete horní okraj - nechat si otvor na obrácení! Pak opatrně otvorem obrátíte kapsičku do lícu, urovnáte (podšívka je v kapse rub na rub, takže kapsa je uvnitř začištěná), zašít otvor pro obrácení.
- Na konec jen přišít poutko na držení a dva patentky na zapínání.

Jednoduché a rychlé, během chvilky je pěkná kapsička na světě.

Spíchnuto v prosince 2014

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice