Život bez kouzel

Život bez kouzel není nic pro mě. Přestože svým věkem již patřím mezi dospěláky, stále v sobě uchovávám jiskřičku kouzla dětství. Někdy je v ohrožení a já začínám myslet jako všichni ostatní dospělí. Až mně někdy napadá, že možná nejsem normální, ale blázen. To hned sáhnu po knize a ponořím se do literárního světa, kde je možné všechno.

Ano, ráda čtu pohádkové a fantasy příběhy, které mi pomáhají vidět kouzla kolem sebe a oddávat se snění. Svět je přece s magií daleko krásnější a také radostnější, tak proč si neuchovat dětský pohled a užívat si dobrodružství s každou další knihou...
Trochu zamyšlené drabble na téma týdne "Život bez kouzel", kde se krátce (ve stovce slov) vyjadřuji, jak to vidím já.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie