Poscrossing - leden

Postcrossing se rozeběhl a ve schránce nacházím samé zajímavé a pěkné pohlednice, takže mám nového koníčka. Je to pěkná věc, posíláte pohlednice do světa, a pak čekáte, odkud přijde pohled vám. :-D

Rusko urazil cestu 2 028 km za 26 dní.
Zimní, koníčkový pohled, který je prostě nádherný. :-)
Tatiana mi popřála k Vánocům a k Novému roku.
Polsko procestoval 626 km za 11 dní.
Krásná pohlednice, která je ve stylu rytiny. Přesně něco takového mám ráda. :-)
Marhyna poslala pozdrav z Varšavy a napsala, že ráda navštěvuje univerzitní knihovnu.

Švýcarsko cestovalo 418 km za 6 dní.
Rozkošná veverka. :-)
Jean-Luc poslal pozdrav z Zurich. Píše, že má rád Českou republiku a rád by se podíval do Prahy. Popřál mi všechno nejlepší do nového roku.
Německo putovalo 338 km za 5 dní.
Thea žije v Darmstadt a poslala mi pohled z Luisen Parku v Mannheim, kde je velká botanická zahrada, kam ráda jezdí.

Portugalsko urazilo 1 926 km za 18 dní.
Dioso rád poznává lidi z celého světa a poslal mi pohled z jeho města Gondomar.
Litva putovala 953 km za 7 dní.
Přímo andělská pohlednice. :-)
Paulina mi poslala pohlednici od litevského umělce Siguté Ach s citátem: "Dreaming angel and evening tea."

Německo urazilo 527 km za 9 dní.
Jule žije v Rostock, což je malé město na východě Německa. Má ráda Postcrossing, protože tak může poznávat lidi z celého světa, jelikož ona cestovat nemůže.
Nizozemí cestovalo 675 km za 7 dní.
Sněhuláček sice není pohlednice, ale spíše přání, ovšem vůbec to nevadí, protože je rozkošný. .-)
Cornelia je novinářka a historička z Amsterdamu. Ráda cestuje a mezi její oblíbená místa patří Paříž, Řím a Washington. Zkoumání světa je její vášeň. A její oblíbený herec je Daniel Day-Lewis, hlavně ve filmu In the name of the Father.
Nizozemí putovalo 641 km za 8 dní.
Lenie je z města Zeist, které leží nedaleko Utrecht. A popřála mi mnoho štěstí při losování pohlednic v Postcrossingu.

A ještě sem přidám, které pohlednice jsem poslala a v lednu dorazily ke svému majiteli do schránky. :-) To čekání je občas nekonečné. :-D
Do USA procestoval 7 203 km za 39 dní,
do Finska urazil 1 433 km za 5 dní,
 do Běloruska putoval 1 077 km za 29 dní,
do Německa cestoval 509 km za 3 dny,
do Francie urazil 864 km za 45 dní,
do Nizozemí putoval 667 km za 6 dní,
do Ruska cestoval 2 922 km za 36 dní,
do Běloruska urazil 1 113 km za 11 dní
a na Ukrajinu putoval 1 236 km za 11 dní.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice