Knižní dadaistická báseň

Další nová zkušenost, dadaistickou báseň jsem nikdy nezkoušela, takže úkol na předmět Literární seminář - poezie jsem brala jako výzvu. Nebyla bych to já, kdyby se to netýkalo knih. :-D Vybrala jsem si upoutávku na dvě knihy, text rozstříhala, zamíchala a postupně vylosovaná slova jsem nalepila na papír. Je to dost bláznivé, ale snad to trochu vypadá jako dadaistická báseň. Vážně mě to bavilo, takže budu dadaismus zkoušet dál. ;-)

poklady vydává PROSTOR, kniha,
Somerseta inspirovaný znovu klasika
na pomezí ideologii. nakladatelství
zapomenutí literatury z roku 1919
dva tituly. geniálního románu a edice
hodnot Paula Gauguina. nejzákladnějších
světové literatury obranu historické studie,
francouzského povznášející malíře Williama
civilizace anglické eseje, znásilňující, román
Zweigova přináší své první 20. století,
životem proti Maughama totalitní jakékoli
Nová vášnivou a evropské představuje
žánrově je Prvním která

Nalepená slova tvořící báseň na papíru...
 ...a na závěr přikládám původní text.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie