52 doodles... 29. - 30. týden

Druhé obrázkové shrnutí dvou týdnů, aneb projekt #52doodles2017. Pojala jsem to jako takový deník, kam si události kreslím. Vznikají malůvky, které by jistě lépe zvládly i děti předškolního věku, ale nějaké čmáranice taky zvládám. :-)


29. týden
     Políbila mě múza a já zase dostala chuť psát recenze a komentáře k přečteným knihám, ale ty hledejte na mém knižním blogu Literární koutek „U fretko-kocoura“. Výzvu #KreativniLeto zatím plním, jsem mírně ve skluzu, ale snad to během srpna stihnu dokončit. Sním, tvořím, maluji, básním a čmárám si. :-)

     Plánovala jsem zase napsat nějaké dopisy pro mé dopisní přítelkyně, ale nakonec jsem až o víkendu sepsala řádky pro Maglaiz. V neděli vhozeno do schránky. Dopisování pomocí pohlednic a dopisů mám ráda.

     Mám nový telefon! Je to můj první dotykový a chytrý mobil. Takže už jsem konečně aktivní na Istagramu. Zatím se s ním stále učím, jelikož jsem zjistila, že můj mobil je mnohem chytřejší než já. Ale naštěstí má se mnou trpělivost, když něco nevím, sám mi napoví a ukáže co a jak. :-)

     Po dlouhé době jsem poseděla v Café Jednorožec v Klatovech na náměstí. Je to krásná a útulná kavárna, hlavně je tu chládek a klid. Lidi jsou úplně praštěný, radši sedí v zahrádce venku, přitom uvnitř je mnohem příjemněji. No, já rozhodně zalezla dovnitř. Dala jsem si okurkovou limonádu, frappé a nakonec i espresso, k obědu jsem si pochutnala na Mozzarella sendviči. Vše bylo vynikající a hlavně nikomu nevadilo, že jsem v kavárně vysedávala skoro dvě hodiny a psala dopis pro Maglaiz. :-)

     Teď někdy má vyjít nová detektivka skvělé české autorce Veronice Černucké, tak jsem si připomněla její první knihu se soukromou vyšetřovatelkou Tarou. Tajemství sedmi ještěrek je vážně super detektivka, mohu jedině doporučit.


30. týden
     Přiznám se, že tentokrát jsem byla lína čmárat si doodles, takže jsem vše doháněla v neděli. Naštěstí jsem si vzpomněla na „důležité“ události týdne. ;-) Spodní část je rychlokresbička, kterou jsem spáchala v sobotu ráno v Crossafé a je na ní má snídaně. Muffin, střední americano a Mochito limonáda.

     Pekla jsem muffiny s ovocem - meruňkami a broskvemi. Všem moc chutnaly a rychle mizely z tácu.

     Obarvila jsem si hlavu. Víc jak rok jsem se barvila na červeno, tak jsem to změnila na červenohnědou barvu. No, spíš je to hnědá s červeným nádechem. Ale měli jste vidět barvu v mističce, když jsem obě složky smíchala. Trochu jsem měla obavy, co vlastně budu mít na hlavě, jelikož to bylo tmavě fialové, ale naštěstí to na vlasech hnědlo. :-D

     Kávička je nutná! Začínám na sobě pozorovat, že potřebuji alespoň jednu kávu denně. A to jsem ještě tak před dvěma lety kafe vůbec nepila. Narciska na mě má prostě špatný vliv, ať už knižní, čajový nebo kávový. :-)

     V pátek jsem šla na náměstí, tak jsem opět poseděla v Café Jednorožec. Tentokrát jsem si dala mátovou limonádu a caffe freddo. Krásně jsem odpočinula, ochladila se a užila si posezení.

     V sobotu jsem podnikla výlet vlakem do Plzně, zašla jsem do Levných knih, knihkupectví Kosmas a s Narciskou jsme poseděly v Cross Café, kde jsem nejen snídala, ale s ní i obědvala. Byl to skvělý výlet a milé setkání jako vždy. Až se odstěhuje, tak mi budou vážně chybět, ale zase přibude setkání v Praze, takže knižní výletování rozhodně nezanikne.

     V neděli jsem, kromě dokreslování tohoto deníku, ještě psala dopis Hance a psaní pro Narcisku. Ano, o den dřív jsme se viděly, ale stejně si píšeme i poštou. :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie