#KreativniLeto ... druhá část

Léto už pomalu končí a já s prvním zabarvujícím listím již vyhlížím podzim. Na léto jsem si připravila svou výzvu #KreativniLeto a zatím jsem se pochlubila jen s pár výtvory, tak to chci napravit. Přiznám se, nějak nestíhám a snad výzvu dokončím do konce srpna. Zápasím s leností, takže nečekejte nic velkolepého. Zkusila jsem tvořit kreativně, ale výsledek je takový …no… můj. :-)

10. Kaktus
Kaktusy a sukulenty mám ráda, tak jsem je nakreslila a sepsala pár veršíků. 
Krasavec má bodliny,
ježek to ale není,
sluní se celé hodiny,
ani moc nevoní.

Sednout si na něj vhodné není,
je to věčný bodlináč,
ostny v pozadí hrozně svědí,
v srdci navždy zelenáč.


11. Čokoláda
Čokoládu mám ráda v mnoha podobách, v létě hlavně čokoládou zmrzlinu, a tak jsem mi vrtalo hlavou, jak tohle téma pojmout. Dělala jsem pořádek ve složce, kam jsem dávala výtvory na Hogwarts.cz a narazila na úkol z Čokomagie, kde jsem vytvářela obdobu  na čokožabky, v mém případě vznikly čokodelfíni. Malůvky, washi pásky a veršíky k tomu.

Čokoládové žabky každý zná,
ve světě kouzelníků jsou legendou,
čokoládové delfíny Merlin vítá,
mohou být zdařilou obdobou.

V továrně je musí doladit,
magie čokolády je mocná,
žabky i delfíny rychle pohladit,
možná se objeví příchuť ovocná.


12. Květiny ve vlasech
Kreslila jsem dívku s květinovým věnečkem ve vlasech a doplnila květinami z dárkového papíru, které jsem vystřihla a maličko dokreslila zelené rostliny.


13. V kavárně
Kdo mě sleduje na Instagramu, tak tuhle malůvku zná z #52doodles2017, vznikla během mého výletu do Plzně v CrossCafe, kam jsem zašla na snídani. Jde o velice rychlou kresbičku, a když se tak na ni dívám, tak bych se měla naučit lépe rozvrhnout velikosti. Největší byl džbánek s limonádou a muffin s kávou byl asi nastejno velký. :-)


14. Žabí princ
Kdo by nechtěl získat svého prince? V létě jsem četla hodně pohádek, tak tu máme žabího prince čekajícího na polibek. Vedle je slečna milující žáby.

Žabí princ na polibek čeká,
u rybníka smutně kváká,
podle korunky jej poznáš,
za ním rychle utíkáš.


15. Paříž
Tohle mě učarovalo nejen na fotografiích, ale i ve filmech a knihách. Sním o tom, že se tam jednou podívám. Jasně, že jsem si Paříž zidealizovala, ale snít může, ne?

Souvenirs de Paris (Jiří Žáček)
Pouliční malíř
Vyčaruje na obrázcích v parku
Paříž zázračnou jak o jarmarku
Paříž starosvětsky secesní
kde se zpívá, tančí, kde se ještě sní.


18. Osvěžení
Zmrzlina a různé drinky či limonády, to je moje nejoblíbenější letní osvěžení. :-)


19. Růže
Párkrát jsem je zkusila pěstovat, ale pokaždé se to nezdařilo. A tak si je raději namaluji, tyhle jsou věčné. Navíc je růže také v mé oblíbené pohádce Kráska a zvíře.


22. Jednorožec
Ani nevím proč, ale mám spojenou duhu s jednorožcem, a tak vznikl duhový jednorožec, který umí běhat po duze. :-)


24. U vody
Nebo spíš ve vodě. Vzpomněla jsem si na dětství, když jsem po vodě posílala papírové lodičky. A našla svou oblíbenou básničku. Vodní plocha vznikla pomocí temper a igelitu, který vytvořil na papíru ten vzor.

Lodička z papíru (Jiří Žáček)
Kampak pluje malá loďka,
kdo ji pustil na řeku?
Zamířila do peřejí,
cíl má někde v daleku.
Malá loďko, šťastnou cestu!
Plnou parou přímo vpřed!
Už ji nikdo nezastaví,
obepluje celý svět.


26. Pod slunečníkem
V poslední době ulítávám na Hello Kitty, takže vznikla tahle malůvka doplněná o několik samolepek s touto kočičkou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie