Snílek

Jako tichý snílek kráčím tmou,
modrá barva mě zahaluje,
ráda bych letěla noční oblohou,
múza mi inspiraci daruje.

Snění a lenošení se oddávám,
oblíbenou knihu si otevřu,
úkoly na poslední chvíli dělám,
snad na kávu nezanevřu.

Podzimní krajinou se procházím,
spadané listí, kaštany sbírám,
do vody kamenné žabky házím,
v knihovně se ráda zavírám.

Samota mi vyhovuje,
čaj v oblíbeném hrnečku,
život občas znavuje,
v kuchyni držím vařečku.

Na papír lepím, tvořím,
barvy se topí v černé,
všechno kolem bořím,
nálady mám mizerné.

Na Hogwarts.cz, tedy ve škole čar a kouzel v Bradavicích, kde studuji pod kouzelnickým jménem Cesmína Hardy, jsem dostala za úkol sepsat báseň, která mě vystihuje...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie