Pracovní kout

Blíží se Vánoce, všichni uklízí a já nejsem výjimkou. Takže jsem konečně srovnala svůj pracovní stůl a nástěnku s pohlednicemi. Jen se ptám, jak dlouho to vydrží být uklizené. Můj kocour Whitee je miláček, ale občas ho popadne záchvat shazování věcí. Proto mám také všechny washi pásky, razítka, děrovačky a jiné věci hezky uklizené v krabičkách a boxech, aby to bylo chráněné. Po ruce jsem si nechala jen nejdůležitější pomůcky k tvoření, které používám nejčastěji. A pokud něco potřebuji, tak si to vyndám z krabic. :-)


Pohlednice, dopisy a různé tvoření z papíru u mě hraje hlavní roli. Na poličce můžete vidět řasokoule, vánoční svíčku a audioknihu Malý princ. Pak tu mám různé bločky, sešity, papírky, pastelky, lepidla, dopisní papíry, obálky, pohlednice a krabice.


Lahev od vína používám jako vázu, sešity a desky na tvoření a stromeček nesmí chybět. Je trochu chudák vypelichaný, před chvílí ho totiž cupoval Whitee, tak jsem ozdoby trochu narovnala a je zase hezky dekorativní. :-)
Tuhle část stolu od velké krabice velice často přendavám jinam, aby si Whitee měl kam lehnout. Ano, musím se svým kocourkem počítat i na pracovním stole. I když on si nejraději lehá na papíry, desky se samolepkami, nebo na cokoliv, co zrovna potřebuji.


Jsou Vánoce, tak na nástěnce nesmějí chybět světýlka. Svítí moc hezky a docela dost, takže je používám jako lampičku.


Nástěnka, kde jsou hlavně pohlednice od dopisních přítelkyň a z Postcrossingu. V poslední době ujíždím na sovičkách, kočkách, knihách a Van Goghu. Ovšem profesor Snape a Azog nesmí chybět. :-D



Na závěr ukážu svou sbírku washi pásek, ale některé tu nejsou. Moc hezky se s nimi tvoří... :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie