Cigaretová móda

Asi jsem se už uplně zbláznila, že to sem dávám, ale co?

Vím, že asi přemýšlíte, co to může být za módu, ale nebojte, nejedná se o módu v kouření, ale zužitkování cigaret (tedy spíše krabiček od cigaret) a přeměnit je na "módní" model. Na procházku bych si ho asi nevzala, ale na módní přehlídce je možné všechno.
Nyní si asi říkáte, že mi přeskočilo, co já asi vím o módě. No, vlastně nic, ale jsem oděvnice, takže jsme na konci roku vždy měli "Den školy", kdy jsme tam měli módní přehlídku a soutěž "Zlatá špulka", takže jsme tvořili modeli v kategoriích vycházková a společenská móda a fantazie. Tohle jsem vytvořila ve druháku do fantazie, sice jsem se neumístila, ale prdel musí být. Hlavně, že jsem si to sama předvedla, takže to bylo šílený. Já modelka nejsem a nikdy nebudu, ale můžete mě vidět ještě s dlouhými vlasy, od té doby je mám o dost kratší.
Fotila to kamarádka ze třídy a je to model z cigaretových krabiček, udělala jsem si k tomu i hůlku a klobouk. Takže hrůza a děs.
Takže se pokochejte, zasmějte se a raději na to zapomeňte.
 


 
 
Foceno v květnu v roce 2007

Nefotila jsem to já, protože jsem na fotkách, jsou to fotky od jednoho kluka ze školy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce