Síla přitažlivosti

Tak jsem napsala povídku, pro kterou jsem si inspiraci vzala z jedné reklamy na AXE: I andělé podlehnou.

Mladík jménem Tom přišel za svým kamarádem Karlem, ten ho samozřejmě pozval dál a Tom se vyčerpaně sesunul do křesla v obýváku. Karel došel pro pivo a sedl si do druhého křesla.
"Tome, co je ti? Nevypadáš moc dobře." ptal se starostlivě Karel.
Jsem naprosto vyčerpaný, já už to dál dělat nemůžu." špitl tiše Tom.
"No tak, kamaráde, neblbni. Každý by ti mohl jen závidět. A stejně, vždycky po tom setkání se přece cítíš silně, ne?" řekl Karel.

"To máš pravdu, jenže potom se dostaví pocit naprostého vyčerpání. První pár nocí to bylo nádherné, tedy v noci je to pořád úžasné, ale přes den mě přepadá pocit beznaděje a na mysli mi vyvstane otázka: Co když v noci nepřijde?" povzdechl si Tom a vypadal naprosto vyčerpaně.
"Kamaráde, ty jsi prostě závislí na sexu s tou kočičkou. Co já bych za to dal, kdybych byl vyčerpaný sexem." odsekl Karel.
"Klidně bych ti to přenechal, něco ve mně mi říká, abych to už nedělal, že to není dobré, ale já si nemůžu pomoci. Je už to dva týdny, co se mi začala zjevovat u dveří. Je nádherná bohyně a sex s ní je naprosto…nemám pro to ani slova. Ale stejně mám pochyby, ani o ní nic nevím." podotkl Tom.
Karel se poposedl v křesle a napil se piva, přitom si povzdechl.
"Mně by to rozhodně nevadilo a bylo by mi to jedno, hlavně když mě pomiluje jako bohyně." pronesl Karel trochu zasněně.
Tom si povzdechl, zavřel oči a v mysli vzpomínal na tu krásku, co se mu každou noc zjevuje přede dveřmi. Má nádherná pevná ňadra, ladné nohy a ta prdelka…ta může patřit jedině bohyni. Vždy se na něho usměje a její pohled ho naprosto pohltí. Pak už to jde rychle, políbí ho a ztrhá z něho šaty, v očích temnou vášeň. Vrhne se na něho a celou noc se s ním miluje. Jako kdyby z něho nasávala jeho vůni. Po společně noci se cítí úžasně a silně, jenže během dne se dostaví vyčerpání a poslední dny je to ještě horší. Má pocit, jako kdyby měl umřít, a to on nechce.
"Já to dnes večer neudělám." řekl Tom rozhodně a pomalu vstal z křesla.
"Tome, jsi si jistý? Jak se toho můžeš vzdát?" podivil se Karel.
"Nevím proč, ale něco mi říká, abych to už udělal. Uvědomuji si, že toho asi budu litovat, ale stejně na to už nemám sílu." vysvětlil Tom.
"Dobře tedy, ale já bych to chtěl taky vyzkoušet." řekl rychle Karel a v hlase měl chtíč.
"Fajn, vymlouvat ti to nebudu, ale sám víš, co to dělá se mnou." řekl Tom a vyndal z tašky sprej. "Buď opatrný," poznamenal ve dveřích a odešel.
Nosil ten sprej stále sebou, nemohl se ho vzdát, ale konečně to udělal. Tehdy to ještě nevěděl, ale právě udělal krok k záchraně své duše a i svého života.
Večer téhož dne seděl Karel ve svém křesle v obýváku, hodiny právě odbili jedenáctou hodinu a on si oblékl džíny a košili, tu měl ještě rozepnutou, když vzal sprej a jednou se postříkal přes hruď. Zapnul košili a šel se podívat ke dveřím. Tam nikdo nebyl a Karel se zklamaně odšoural ke křeslu.
"Co když jsem udělal něco špatně?" zeptal se do ticha, ale zůstal ještě pár minut sedět a doufal v zázrak.
Pak však vstal, rozepnul košili a došel ke stolu, na kterém stál sprej.
"Třeba to chce, abych se nastříkal pořádně." řekl a stříknul se jednou, a pak ještě pětkrát nebo šestkrát.
.
Náhle uslyšel na chodbě nějaký šramot, tak se šel podívat, spíš ke dveřím doslova utíkal. Jedním trhnutím otevřel dveře a strnul.
Před ním stálo deset mladých a krásných žen. Některé byly blondýny, jiné brunety a dvě měly černě vlasy, ale všechny měla pěkný a pevná ňadra, v očích se jim odrážel chtíč a vášeň. Dívali se na něho a Karel nemohl uvěřit svým očím.
"Pozveš nás dál?" zeptala se ho ta vepředu s blond vlasy a modrýma očima.
Karel se nezmohl na slovo, tak jen přikývl. Dívky vešly do bytu a zavřely dveře, Karel před nimi couval až do ložnice. Tam se na něho vrhly a strhaly mu oblečení. Ležel nahý na posteli a všechny ho obklíčily a postupně ho pomilovaly. Karel zažil svůj vysněný sex s bohyněmi a užíval si každého jejich dotyku, a tak si ani nevšiml, že z něho mizí životní síla a dívky už mají rudé oči z touhy po krvi.
Následující den polici rozrazila dveře bytu, hlavní detektiv zrovna dorazil a dopil kafe.
"Tak co tedy máme?" zeptal se jednoho policisty.
"Byt Karla Nováka. Sousedi prý v noci slyšeli podivné zvuky jako křik a vrčení." odpověděl policista.
"Cože?! To snad ne! Že by další případ?" vykřikl detektiv a vešel do bytu a policisty v patách.
Byt byl maličký, skládal se jen z předního pokoje, který sloužil jako obývák a kuchyň zároveň, koupelny a ložnice.
Detektiv prošel předním pokojem, a jak se blížil k ložnici, byla ve vzduchu cítit krev a rozklad. Detektiv se ve dveřích zastavil, protože se mu naskytl pohled do ložnice. Policisté se taky zarazili a nějak se nemohli rozhoupat, aby šli dál.
"No tak, pánové, co je? Máme tu další případ síly přitažlivosti." poznamenal detektiv a rozhlédl se.
Tělo mladíka leželo uprostřed postele, v hrudi měl díru, jak mu někdo vyrval srdce z těla. Stříkance krve byly na zdech i na nočním stolku. Nyní už byly zaschlé, ale bylo vidět, jak nejdříve stékaly, takže bylo jasné, že šlo o hodně krve. Detektiv se sklonil k tělu a prohledal ho zblízka.
"No jo, AXE, i andělé podlehnou!" poznamenal rozčileně detektiv.
"Podle té krve a zmizelého srdce, bych hádal, že v tomto případě to byli spíše sukkuby, co podlehly." podotkl policista a další mu podával plechovku AXE z obýváku.
"To je jedno, sakra! Někdo by to na ty zasraný spreje měl napsat!" vykřikl naštvaně detektiv.
"A co tam mají napsat? Budete tak přitažlivý, až vás sežerou všelijaké obludy?" řekl úsměšně policista.
"Já nevím, ale tohle je už šestý případ, a to jen v našem městě. A stovky dalších jsou zaznamenávány po celé zemi." řekl smutně detektiv a vyšel z místnosti.
Policista se za ním jen díval a nezmohl se na slovo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce