Strom mezi dvěma světy

Posledních pár dní mě zase přepadlo kreslení, a tak jsem vzala vodovky a tempery a začala kreslit. Původně jsem ani nevěděla, co maluju, ale poté, co jsem udělala pozadí, tak mě napadlo téma Mezi dvěma světy a tohle je výsledek...
...Dvě postavy stojící u modrého stromu. Ano, ten strom je skutečně modrý. Říkala jsem si, že to přece není obyčejný strom, ale je v něm něco víc, když stojí mezi světy a proto jsem zvolila modrou barvu. Taky jsem se snažila nakreslit něco pozitivního, ale ve výsledku mi to moc nevyšlo. Já snad nedokážu ani nakreslit něco optimistického, ale pozadí je světlé, alespoň něco.
Co mají postavy znázorňovat? Já nevím. Možná to je život a smrt, nebo modrá a zelená obluda... co já vím. :-)
A4, vodovky, tempery

 Kresleno 18. 7. 2012

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice