Jmenovky - dárkový stromek a Tardis

Dneska jsem měla tvořivou náladu a k tomu jsem balila dárky pro kamarádky. No, a aby byl obal úplný, tak jsem potřebovala jmenovky. Letos jsem však zkusila být "stylová", tak jsem nepoužila vánoční papír s panďuláky a sněhuláky, ale pěkný desingový. Chtěla jsem to ještě doladit, proto jsem si jmenovky na dárky nakreslila sama. Fantazii se meze nekladou a být originální je skvělý pocit.

     Trochu jsem přemýšlela, co nakreslit na jmenovky, aby byly ozdobené, a nakonec jsem udělala jakýsi "dárkový stromeček". Samozřejmě jsem je neudělala totožné, ale kreslila jsem to, jak mi dárečky vyšly. Nejhůře však dopadlo to paraple na vrcholu. :-)
     A protože jsem blázen a znám jednoho velkého fanouška Doctora Who, tak jsem udělala jednu speciální jmenovku s Tardis. I když si myslím, že by to nemusela být špatná ozdoba na vánoční stromek. Kdybych bydlela sama, tak bych si nejspíš ozdobila stromek v barvách Tardis. Já mám Doctora Who taky ráda, ale nejraději mám desátého Doctora, který byl skvělý.



A takhle vypadá zabalený dárek pro mou kamarádku Nikol.
Copak asi bude uvnitř?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice