Přístav pro modrou budku

Vím, že si s tou modrou budkou nedám pokoj, ale prostě si nemůžu pomoci. Já Tardis miluju a tolik bych ho toužila mít, i kdyby jen na okamžik. Proto ho budu kreslit a vytvářet, třeba se jednou doopravdy zhmoutní. Co byste dělali s Tardis, kdybyste ho měli? Já bych cestovala do minulosti a třeba i do budoucnosti.
Po Vánocích jsem se nudila, a tak jsem sáhla po štětci a temperách, ani nad ničím nepřemýšlila a vznikl "Přístav pro modrou budku", což se alespoň hodí k snílkovskému téma týdne Přístav.

A3, vodovky, tempery, papírové kapesníky
Nejdřív jsem si slabě načrtla umístění budky a hory. No a pak už se jen nanášela modrá barva. Jedna vrstva, druhá a třetí je nejtmavší. Tu jsem pak trochu "setřela" papírovými kapesníky až vznikly světlejší skvrny.


 A tady je už hotovo, vybarveno a dostylizováno.
Modrá je dobrá!
Ta budka se mi moc nepovedla, možná někdy příště. Tuším, že jsem ji nematlala naposledy. :-)
 Nakresleno 27. 12. 2013

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie