Moje nástěnka

Nástěnka. Pro někoho zbytečnost, nebo vzpomínka na dětská léta. Pro starší ročníky možná připomínka minulého režimu, kdy bylo důležité dodržovat pořádek a hlavně mít pěkně vyzdobenou nástěnku. Já jsem ji však jako malá neměla, "vydupala" jsem si ji až na střední a od té doby je pro mě neodmyslitelnou součástí mého pokoje...


     Moje nástěnka není nic složitého, nebo drahého, protože mi ji táta udělal z kusu polystyrenu, který připevnil na zeď. Dříve jsem na ní měla ozdobné papíry a jednotlivé věci na ni připíchávala špendlíky, ale nástěnka mi přišla hodně chaotická. Proto jsem si na ni našpendlila kus látky a v galanterii si koupila širokou tkanici, kterou jsem ohnula na polovinu a postupně ji na nástěnku našpendlila, až vznikly kosočtverce.
     Nad nástěnkou mám ještě "provázkovou" nástěnku s kolíčky. To je pouze připevněný provázek na zeď a doplněn o dřevěné prádlové kolíky. Opět nic složitého.

     A co dát na nástěnku? Chybět nesmí pohledy a dopisy, umělé růžičky, má fotka s kamarádkami z oslavy a hlavně myšička pro dobrou náladu. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie