Modrá budka draky zachraňuje

Na poslední chvíli honem ještě přidám něco na snílkovské TT Bájné bytosti. Původně jsem chtěla psát příběh o dívce a dracích, ale pak mě včera večer osvítila múza a mě napadl praštěný nápad na výtvarné dílo. Prosím, nelekejte se! Hlavně ten velký drak mi připomíná krávu a Doktor... radši nekomentovat. Já prostě člověka neumím kreslit. :-) Ale snaha byla, a to se přece také cení, ne?


Konec draků se blíží,
zachránit se dají stěží,
Doktor už jim telefonuje,
modrá budka se objevuje.

TARDIS je zevnitř větší,
vše je tak o moc snazší,
draci jsou už v zástupu,
čekají u velkého sloupu.

Doktor prsty luskne,
jen to v tichu mlaskne,
dveře budky se otvírají,
draci radostí hýkají.

Malý zelený dráček zdržuje,
ochránkyně ho tiše utěšuje,
draci už nastoupili,
dveře se zavřely.

Modrá budka mizí,
ochránkyni mrzí,
že do ní nenastoupila,
když pozvání dostala.

Temnota jí pohlcuje,
krajem se roztahuje,
draci jsou však zachránění,
ozývá se konečně zvonění.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie