TARDIS model 1

Doctor se vrátil na ČT2, a tak jsem se rozhodla konečně dokončit rozdělanou výšivku - můj první pokus o TARDIS vyšívanou křížkovým stehem. Začala jsem ji loni v listopadu, ale zůstalo jen u hrubého obrysu, bylo potřeba ji pořádně dobarvit a vyšperkovat do detailu. Je to takový můj prototyp, už plánuji model 2 a ten bude o něco lepší. Třeba jednou TARDIS vylepším natolik, že z ní vyskočí Doctor. :-)
     Ani nevím, proč jsem s tím v listopadu přestala, ale dokončení nebylo nijak složité. Stačilo vybarvit okna, světlo a nápis, celou budku obtáhnout černou bavlnkou.
     Jak jsem řekla, jde o první pokus, který značně nedokonalý. Například jsem si udělala málo místa na nápis a ten se mi tam vešel jen tak tak. A nahože je dokonce jedna chyba, je tam o křížek navíc. Navíc ta modrá na výplni dveří je moc světlá. Ale co, žádný učenec z nebe nespadl. Z každé chyby se člověk učí a příště to už bude lepší. Držte mi palce. :-)


Celková velikost je cca. 7,5 x 5 cm. Mám pro ni perfektní místo na nástěnce. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice