Dívka s drakem

Trochu jsem se nudila, tak jsem vzala tužku s papírem a začala si jen tak čmárat... No, a ona z toho vylezla dívka s drakem. Pochopitelně jsem ji nakreslila jen na nějaký kousek papíru, který se válel na stole. A na dokončení pozadí mi nezbylo místo. Ale jsem šikovná holka, a tak jsem si poradila... :-)


A5, tužka, pastelky, fix, lepidlo a nužky
Svým způsobem bych mohla tohle nazvat koláží, protože jsem si dívku s drakem z kousku papíru (předchozí obrázek) vystřihla. Na další papír jsem si nakreslila pozadí, které je velmi jednoduché, prostě strom. A pak na kresbu nalepila vystřeženou dívku s drakem. Pěkně jsem je posadila pod strom a hotovo.
Já vím, vypadá to šíleně, ale jde o rychlo-kresbu, která vznikla jen z čmárání na papír. :-) Ale ten drak se mi docela líbí.

 Kresleno 3. září 2014

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce