Fotky z Plzně

Trochu se zpožděním přináším pár fotek z mého výletu do Plzně. Jela jsem tam sice hlavně do knihkupectvích a sejít se s Narciskou, ale vyjela jsem z Klatov už v šest, abych byla kolem sedmé v Plzni a trochu se prošla. Jela jsem vlakem a to byla hrůza. Sice to byl rychlík, ale stejně jsme museli kvůli výluce ve Chlumčanech přesedat na autobus a v Pllzni - Valcha zase zpátky do vlaku. Takže jsme měli dvacet minut zpoždění. To ještě nemluvím o tom, jak dopadla má zpáteční cesta.

Ale jo, já vám to řeknu...
Zpátky jsem jela opět rychlíkem ve 13 h, abych stihla bus ve tři do Makova. Nakonec to vyšlo úplně na stejno, kdybych jela ve tři z Plzně, protože díky přesedání z vlaku do autobusu a z busu do vlaku, jsme měli půl hodinové zpoždění! A pak kousek za Přešticemi vlak najednou zastavil. Po dvaceti minutách nám průvodčí oznámila, že vlak srazil nějakou paní... Vážně skvělé. Chápu, že je to tragické (v nemocnici zemřela), ale docela by mě zajímalo, co na té trati vůbec dělala. Všude okolo bylo totiž nějaké chroští, křoviska, kopřivy a stromy... Prostě místo, kde se člověk obvykle neprochází! A tak než se to všechno vyšetřilo, tak nám celá cesta z Plzně trvala tři hodiny! Do Klatov jsme přijeli v 16 hodin a ještě hodinu čekala na bus do Makova. Řeknu vám, to byla tedy cesta!

A nyní už raději v samotnému výletu v Plzni... Více se o něm dozvíte na Literárním koutku "U fretko-kocoura".

Západočeské muzeum a fontána

Šafaříkovy sady


Barevná lavička, Smetanovy sady


 
Smetanovy sady
Zajímavé sousoší, které mě hodně zaujalo.





 
 Foceno 15. července 2015

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice