Čekám na tebe

A je to tady, můj první pokus o drabble. Vím, že mám co zlepšovat, ale snad to ujde. Nezadala jsem si určitá slova, ale téma "Čekám na tebe" a tohle z toho vzešlo...


Sedím na lavičce, kolem poletuje listí a s ním také můj život. Vzpomínám na naše první setkání. Už je to tak dávno. Byl podzim, ty ses na mě usmál a já věděla, že na tebe nikdy nezapomenu. Strávili jsme spolu jediný den, víc času nám nebylo dopřáno. Odešel jsi, ale slíbil, že za mnou přijdeš. A já den co den chodím do parku a čekám. Nikdy to nevzdám. Nechci si připustit pravdu. Pro ostatní jsem bláznivá ženská, ale takhle existuje naděje, že tě ještě někdy uvidím. Stále na tebe čekám a vždycky budu. Jsi mrtvý, ale ve vzpomínkách žiješ navždy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Kytička haiku o lásce

Kapka vody ve verších