Z poštovní schránky (leden - listopad 2015)

Povím vám o své další vášni, kromě knih a čtení totiž zbožňuji pohlednice a psaní dopisů. Jo, jsem prostě divná! V dnešní uspěchané době, kdy si každý posílá SMS nebo vzkazy na facebooku a poštovní schránky přetékají jedině letáky, tak si hrozně ráda sednu, vezmu pero a začnu psát dopis. Je to krásné a vážně mě to baví. :-)
Rozhodla jsem se, že vám tady na blogu budu ukazovat, co mi přiletělo do poštovní schránky. Navíc jsem se konečně rozhoupala a 25. listopadu se zaregistrovala na Postcrossing.com. Ale o tom až někdy příště, protože jsem zatím odeslala celkem 8 pohlednic, z čehož tři už došly svým majitelům (Nizozemsko, Německo a Rusko) a nyní stále čekám, až konečně něco přijde do mé schránky.

Tohle je moje zatím letošní korespondence pěkně na hromadě. Většinou mi chodí dopisy, ale pár pohlednic se tam také najde. ;-)


Jako první se zmíním o skvělé Maglaiz, kterou jsem znala jen přes blog nebo facebook a samozřejmě přes naše dopisování, ale letos na podzim jsme se setkaly naživo v Praze a bylo to velmi inspirativní, stejně jako je ona sama. 
Posílá mi pohlednice a u dlouhých dopisů nikdy nechybí nějaká drobnost v podobě čaje, záložek, placky, usušené kytičky, básniček a citátů. Těch čajů bylo určitě víc, ale už jsem je prostě vypila. :-) Moc dobře ví, že ráda ochutnávám čajíky, a tak mi vždy nějaký pošle. A já jí také.


Tohle mi Maglaiz poslala v balíčku k mým narozeninám na konci října. Čajíky, něco ke čtení, pro krásu i diářík, samozřejmě přiložila dopis. Vždy mě dostanou ty skvělé "škorpionové" pečetě. Tolik radosti v poštovní obálce. 
No, tohle sice nepřišlo poštou, ale stejně to sem dám. :-) Dárek od Narcisky k mým narozeninám. Nejdřív jsem na ní narazila na blogu, pak jsme si spolu začaly dopisovat, no a loni na podzim jsme se sešly naživo. A od té doby se přibližně jednou za měsíc scházíme, tedy děláme si knižní výlety do Plzně nebo Prahy. Letos na jaře nám to nějak nevycházelo, za to teď v prosinci jsme se viděly třikrát během dvou týdnů. :-) S Narciskou zjišťuji, že plánování je naprd, nejlepší je improvizace. :-D
Když se tedy vidíme docela často, tak si pochopitelně tolik nepíšeme poštou, na FB je to přece jen rychlejší domluva.
Má další dopisní přítelkyně je Hanka, kterou zatím znám jen z blogu a dopisování, ale jde o skvělou osůbku, s kterou si vždy mám co říct. Posílá mi pohlednice, dopisy i čajíky. Letos nám to časově moc nevychází, takže máme větší rozestupy, ale zato jsme si na Valentýna poslaly náš již druhý valentýnský "swap"
Jde o balíček, kdy si určíme přibližnou cenu a trochu obsah. Původně to měly být vánoční dárky, jenže vloni jsme se včas nedohodly a Vánoce prošvihly, tak jsme to šouply až na Valentýna. No a letos nám to už zůstalo. :-)



Opťa je další blogerka, se kterou si píšu. Vloni jsme začaly, a pak z nějakého neznámého důvodu (ani jedna nevíme proč) jsme se odmčely. Letos jsem jí zkusila napsat, a tak v dopisování pokračujeme. Další čajomil, takže si navzájem posíláme nejen dopisy, ale také čajíky na ochutnání. :-)


Abych si trochu zlepšila angličtinu, tak jsem si loni domluvila "penpel" Sarah, což je vlastně dopisní přítelkyně, s kterou si píšeme a posíláme drobné dárečky z výletů a událostí. Letos na Velikonoce se vdala, takže si už nepíše zase tak často, ale je prima dostávat informace z Anglie.
Má druhá zahraniční "penpel" Elina z USA, tedy ona pochází z Řecka, ale už pár let studuje za oceánem. Posíláme si jak pohlednice, tak dopisy i drobné dárky či přání. Je radost si s ní psát, probereme všechno možné. K Vánocům mi od ní přišlo přání a drobné dárečky. :-)
A tady je pár jednorázových pohlednic, které mi přistály ve schránce. Kočička je z projektu Posílání pohlednic, vánoční pejskové jsou od Narcisky a fretka s Van Goghem jsem dostala v rámci "Postcard diary", ještě do konce prosince dostanu dva pohledy.


Nesmím zapomenout ukázat svou krabici, ve které korespondenci skladuji. Jen už začíná být přeplněná, takže si budu muset pořídit novou.

Pokud jste se dostali až sem, tak vám děkuji za čas. Budu se snažit každý měsíc tady ukázat, co nového mi dorazilo, s Postcrossingem snad přibudou různé pohlednice. Vím, že na konci se tu objevila i nějaká pošta z prosince, ale to nevadí. Do konce roku jsem čekat nechtěla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice