Diářování - prosinec

Začal prosinec a já si připravila diář na tento měsíc. Pořád jde jen o zkušební pokus, ale od ledna budu tvořit už na jistotu do mého kroužkového zápisníku. Tady si vedu jen týdenní přehled, plus mám vpředu měsíční tabulku, ale tu vám neukážu. Do budoucna plánuji dělat něco jako "bullet journal" a nějaké seznamy činností, ale v prosinci jsem sepsala pouze seznam cukroví, které budu péct. Už mám čtyři druhy. :-)

Každý týden mám zdobený jinak, jelikož jsem si ještě neoblíbila pouze jeden typ. A vlastně se mi ta různorodost dost líbí. :-)
Zápisník s Malým princem je malého formátu, ale na příští rok mám A5, takže budu mít víc místa. Do dne si píšu úkoly, akce i jinné činnosti.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice