Diářování - leden

Začal nový rok, tak jsem začala vést nový diář. Mám ještě jeden malý od Narcisky, ten je cestovní, ale ten druhý je kroužkový a velikosti A5. Vlastně jde kroužkové desky, kde zkouším "bullet journal", ale dělám to tak nějak podle sebe. Nesmí chybět obrázky, samolepky, washi pásky a možná zkusím i jednoduché kresbičky. :-) Nečekám nic extra, ale pokus to je. Na Pinterestu obdivuji úžasné výtvory ostatních a maličko chytám inspiraci.

O systému "bullet journal" se rozepíšu někdy příště, ale pokud jsem to pochopila správně, tak jde o kreativní vedení diáře, kde máte různé seznamy, kalendáře a může se přidat i jakýsi deník... :-) Ale například "Do-list", což je takový seznam naplánovaných činností budete hledat marně, to si píšu normálně ke dnům v diářové části.
Obvykle se něco takového píše do sešitů, ale jak se znám, tak jsem předpokládala, že budu chtít přidávat věci a nebo předělávat, a to se také stalo. Po týdnu už se systém diáře snad ustálil, ale nejdřív jsem to neustále přendavala. :-)


 Sice je zima, sníh a leden, ale já jsem podzimní typ, který zbožňuje podzim, listí, sovy... :-)



Profesor Severus Snape nesmí chybět a bude v mém srdci Navždy...
A pak tu má číselný kalendář, kam si budu poznamenávat akce a narozeniny blízkých.



U každého měsíce budu mít předěl ze čtvrtky, na které budou moji oblíbenci a citáty. :-)



Lednové činnosti, které chci udělat. :-)
A poprvé zkouším "čtverečkový" přehled pravodelných činností, zatím mi to připadá zajímavé.


 Lednový kalendář na plány, přehled pohlednic, objednávky a další věci.


Seznam blogových plánů a přečtených knih.


Seznam filmů, které jsem v lednu viděla. A zatím sleduji seriál Sherlock. Po shlédnutí prvního dílu nové řady, jsem se musela do něj pustit znovu od začátku. :-)
A už se dostávám k diáři, který zatím nemá pevný vzhled, protože budu zkoušet různé způsoby, i když třeba sloupce mi moc nevyhovovaly. Dozdobování bude během měsíce. :-)




A to je vše, bylo to delší, a ještě se o svém kreativním diáři rozepíšu. Zatím mě to hodně baví, tak uvidím, jak dlouho. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice