Druhý rok v Bradavicích

Před pár dny začal můj třetí ročník na Hogwarts.cz, ale já bych se ještě vrátila k druháku (Zima 2016), který probíhal od září do ledna. Naštěstí mám v hradu svou kamarádku Daffodilu, se kterou se navzájem podporujeme a povzbuzujeme. Daff mě vlastně o hradu řekla, protože tam studovala dříve než já, přestože jsme ve stejném ročníku. Kvůli problémům v reálném životě několikrát opakovala, tak snad na ni mám kladný vliv, protože od té doby, co jsem v Bradavicích, tak ročník dokončí a postupuje výš. Ne, že bych se snad chtěla chválit, ale sama jsem ráda, že ji tam mám. :-)


A jaká byla pro mě Zima 2016?
     Obtížná, ale jen kvůli mé vlastní blbosti a lenosti, protože dělat úkoly až o termínovém víkendu je vážně o nervy a hrozně vyčerpávající. No, kdybych si úkoly ovšem rozložila na celých čtrnáct dní, tak by to bylo v pohodě. Snad to letos napravím a budu dělat úkoly včas. Haha! Tohle si říkám pokaždé, a pak šílím, že nestíhám úkoly. Za lenost se platí! ;-)

     Původně jsem se přihlásila na deset předmětů, ale dva jsem po pololetí vzdala. Ne, že by mě nebavily, a úkoly taky byly zajímavé, ale třeba na psaní povídek nemám zrovna náladu a to je problém. "Literární seminář" a "Upíři tak, jak je neznáte" se tedy odkládají na neurčito. Třeba se na ně někdy v budoucnu přihlásím, ale teď jsme si nějak nesedli.

     Dokončila jsem tedy osm předmětů a zároveň se mi podařilo vystudovat 24 seminářů, za což jsem ráda. Někdy je to u zápisu velký boj a hrozí ušlapání mnohých studentů, kteří si nedají pozor. Doporučuji si sebou vzít nějaká mávátko (nebo velkou pálku) a mlátit s tím všechny v okolí, až se protlačíte do třídy a zasednete si své místo. :-) No, ono u zápisu předmětů na začátku roku je to úplně stejné, jenže semináře se vypisují každé dva týdny v pondělí, a tak se mazáci naučí na nikoho nebrat ohled a jít si za svým cílem. Může to znít násilnicky, ale můžete se vsadit, že pokud se neprotlačíte, tak vás jistě někdo předběhne.

     Bájní tvorové z různých světů (1.A): Zajímavý předmět, který učí profesor Oliver McCollin, kde se dozvíte, jaké tvory si mudlové dokáží vymyslet. V kouzelnickém světě je nespočet kouzelných tvorů, ale lidé si navymýšlejí všechno možné, až se tomu nechce věřit. A pokud se náhodou setkají se skutečným kouzelným tvorem, tak se můžete vsadit, že si ho při vyprávění pořádně upraví a vznikne z toho totální šílenost. Nebo si myslíte, že existuje Zoubková víla nebo Velikonoční králík? A jak podle mudlů vypadá trpaslík?

     Kolo roku (2.A): Druhý ročník Kola roku byl stejně skvělý jako první a dozvěděla jsem se mnoho nového. Kolo roku se zabývá pohanskými svátky, které vytvoří koloběh roku. V prvním ročníku jsme s profesorkou Janel Weil probrali svátky Ostara, Baltine, Litha a Lughnasad, tedy jaro a léto. Ve druhém ročníku nás čekal podzim a zima, čili svátky Mabon, Samhain, Yule a Imbolc.


     Kouzelnický zeměpis (1.A): Na zeměpis jsem nikdy moc nebyla, ale Daff tento předmět v prváku studovala a dokončila ho, což svědčí o jeho kvalitě. A tak jsem se dozvěděla spoustu věcí o osmi evropských zemí, např. Rakousku, Francii, Anglii... Profesorka Tydynka Flyová umí "nudné" informace podat zábavným způsobem a do výkladů přidala mnoho kouzelnických věcí, takže hodiny jsou zábavné a určitě nehrozí nuda. Už se těším na druhý ročník. ;-)

     Kryptozoologie (2.A) - Profesor Serge Renine mi udělal obrovskou radost, když vyhlásil druhý ročník nauky o kryptidech, a já se mohla dozvědět další zajímavé informace. Tenhle předmět si mě získat už v prváku a já bych snad vyskočila na měsíc, kdyby profesor vypsal i třetí ročník. Snad se jednou dočkám. :-) Zatím ale nepolevím a sama budu hledat další nové vědomosti v této vědě. :-)

     Literární seminář - poezie (1.A): Básně a veršování jsem dlouhá léta vnímala jako zlo, a pokud byl ve škole úkol vymyslet báseň, tak to pro mě znamenalo i několikadenní lopocení, abych vytvořila alespoň dvouverší. Před pár lety se ovšem něco změnilo, asi mě políbila básnická múza, a já občas něco veršovaného vytvořím. Stále se učím a mnoho věcí neumím, proto jsem využila příležitosti a přijala výzvu v podobě studia poezie, kterou učí profesorka Anseiola Jasmis Rawenclav. Výklady byly krátké, zajímavé a plné informací, a přitom úkoly byly hodně jednoduché. Těším se na další ročník. ;-)

     Nauka o tvorech nejnebezpečnějších (2.A): Po studiu mantichory v prvním ročníku jsem si nemohla nechat ujít druhý ročník nauky o tvorech spadající do kategorie XXXXX. Na programu byla Nundu a Bazilišek, obří kočkovitá šelma zabíjející dechem a obří had se smrtícím pohledem. Kdo by odolal. :-) Navíc, hodiny profesora Olivera McCollina, jsou skvělé a nikdy nenudí. Občas je probíraná látka mírně morbidní, ale rozhodně zajímavá. :-D

Lebka Nundu

     Starověké civilizace (1.A): Profesor Serge Renine je mnohostranný, tak učí vícero předmětů. Starověké civilizace jsou plné informací o kulturách, dějinách a historii dávných civilizacích, ale kromě mudlovských dějin se ve výkladech objevují i kouzelnické drobečky, takže si každý kouzelník pořádně rozšíří obzory.

     Zeměplochismus (2.A): Profesor Serge Renine do třetice. Hodiny o Úžasné Zeměploše si mě získaly už v prvním ročníku, proto bylo jasné, že se velmi ráda vrhnu na další ročník. Jelikož jsem (zatím) nepřečetla celou sérii od Terry Pratchetta, tak jsem se dozvěděla i nějaké spoilery, za což jsem ráda, alespoň se mám na co těšit. ;-) Úkoly jednoduché a profesor bonusovými body rozhodně nešetří. :-)

     Snad jsem nikoho právě neunudila k smrti, vím, je to škola, ale studium v Bradavicích mě vážně baví a jsem ráda, že mohu patřit do Havraspáru, kde je plno úžasných modrých.

     Letos mě trochu zklamal profesor Serge Renine, protože vypsal jen tři předměty, dva jsem už v prváku studovala a Upíry jsem nedodělala, takže další ročník studovat nemohu, a tak tento ročník nebude žádný Serge Renine, až se bojím, zda to vůbec přežiji. Fňuk.
     Objevily se nové předměty a některé staré nebyly letos vypsané, takže budu pokračovat jen ve třech předmětech a jinak budu mít první ročníky. Chtěla bych deset předmětů, tak mi držte palce, ať se probojuji k zápisům. Zatím jsem přihlášená na Čokomagii, Démonologii, Nauka o sebevědomí a Studium mudlů, ale o tom až někdy příště.
Cesmína Hardy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie