Výlet za skvělým víkendem

Má drahá nejen dopisní kamarádka Maglaiz mě v únoru pozvala na víkend k sobě domů. Ještě se k tomu přidružila Opťa a vzniklo z toho "Mecheche v Ostravici". Maglaiz velmi ráda vidím naživo, jak to jen jde, ale jelikož bydlíme na opačných stranách republiky, tak je to obvykle jednou do roka. A s Opťou se znám prostřednictví blogu a dopisování, takže jsem ji ráda poznala v reálu. Prostě to bylo takové maličké blogové setkání, které bylo skvělé, vlastně ještě skvělejší než jsem očekávala. Oběma slečnám děkuji za úžasně prožitý víkend.
     Řeka Ostravice odděluje Moravu a Slezko. Víte, že jsem to vůbec netušila? No, jsem zase o něco chytřejší.



     Zmíním cestu, která trvala skoro osm hodin vlakem, a v pátek to bylo ještě delší, jelikož trať Klatovy - Plzeň byla v šest hodin ráno neprůjezdná a já trčela hodinu v rychlíku ve Švihově a do Plzně přijela náhradním busem až po osmé. Takže mi ujelo pendolino do Ostravy a já tedy pokračovala do Prahy na hlavní nádraží dalším rychlíkem. Maglaiz mi zařídila místo v "RegioJetu" (teď nevím, jak se to píše), takže jsem se někdy po třetí odpoledne konečně dostala do Ostravy, kde na mě Maglaiz s Opťou čekaly a společně jsme dojely dalšími dvěma osobáky vlaky až do Ostravice. Hurá! No, cesta hrůzy byla konečně za mnou a já si mohla oddychnout, že je za mnou. :-)
     V pátek večer jsme se navečeřely a udělaly hup do pelechu. Čučely na animovaného Asterixe, kecaly o všem možném a prostě si užívaly večer.

     V sobotu jsme se dopoledne strávily v pelechu. Proč se někam honit, že? Nevylézt z postele, to je ideálně strávený čas. No, po snídani v posteli a po obědě jsme se vydaly vlakem do Frýdlantu nad Ostravicí, kde jsme se trochu prošly, a pak už rovnou do útulné čajovny Pod horama, kde jsme obsadily místo v čínském salónku. Jasmínový čaj, který jsem měla já, byl naprosto skvělý. Kecaly jsme a Opťa zmínila, že Maglaiz má hlas jako Halina Pawlowská a od té doby mi to nešlo z hlavy, takže když Maglaiz začala vyprávět nějaké příhody, tak jako bych slyšela Halinu. :-D No, prostě to bylo prima odpoledne v čajovně.
     Večer jsme poslouchaly hudbu, trošku popíjely víno a drbaly kde co jako správné ženské. Bože, jak ten den rychle utekl, to bych nikdy nevěřila.




     A neděle už byla ve znamení loučení, ráno jsme tedy opět pobyly v pelechu a kecely za doprovody muziky vesele dál. Po obědě už byl čas zamířit na vlak, jelikož jsme s Opťou odjížděly po druhé hodině odpoledne. V Ostravě, kde jsem poprvé měla hledat vlak mi naštěstí Opťa našla správné nástupiště i vagón pendolina, takže jsem mohla v klidu nastoupit. Byla to příjemná cesta, ale do Prahy dlouhá, společnost mi dělal Dracula. Tam jsem ještě jednou přestoupila na další vlak, tentokrát rychlík, který mě zavezl až do Klatov.
     A tak skončil skvělý víkend, na který budu dlouho vzpomínat. Moc děkuji oběma výjimečným slečnám, že to se mnou ten čas vydržely, jelikož mě občas přepadne nemluvící nálada, takže jen poslouchám a do hovoru se nezapojuji. :-)

U Opťi si také můžete počíst o víkendu u Maglaiz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie