Velká TARDIS taška

V květnu jsem se rozhodla, že letos poprvé pojedu na Svět knih do Prahy, takže jsem potřebovala novou tašku. Mým hlavním kritériem bylo, aby byla velká a vešlo se do ní hodně knih. Jen jsem nějak neodhadla váhu těch knih. Ono, když vám na rameni visí dvacet knih, tak máte pocit, že vám s každým dalším krokem upadne. :-)
Měla jsem doma starou džínovinu, takže desing TARDIS se doslova nabízel...
 

Taška je velmi jednoduchá. Jde jen o jednu velkou kapsu (vnitřek tašky) a dvě kapsy na přední straně. Pro větší úložný prostor, jsem našila boční strany (pruh látky). Na bílé okna jsem použila staré prostěradlo a na nápis POLICE BOX staré tepláky, na které jsem strojem vyšívala písmena.

Jednotlivé díly ze kterých se taška skládá:
- PD a ZD
- 2x boční a spodní díl (lze nahradit jedním dlouhým pruhem)
- 2x kapsa
- 3x bílé okno
- černý podklad pro výšinku
- popruh a kousky suchého zipu


Okýnka dveří jsem vyšívala na šicím stroji, stejně jako nápis - omluvte křivá písmena, jde o moji první strojovou výšivku. :-) Kapsy jsou na suchý zip, stejně jako velká vnitřní kapsa.

Ceduly s popisem policejní budky jsem si pouze vytiskla na papír a spínacím špendlíkem připevnila na tašku. Časem si možná koupím fix na textil a zkusím to tam napsat.


 A takhle vypadá hotová maxi taška...

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie