Z poštovní schránky v dubnu

V dubnu mi přišlo 14 pohlednic a dopisů, z čehož postcrossigových pohledů se moc neurodilo. Snad se to další měsíc napsaví. Tak se raději půjdeme podívat na mé poklady. :-)

Rusko cestovalo 1 777 km za 18 dní.
Julia zdraví z Moskvy, má ráda Harryho Pottera a Pána prstenu. Má dvě kočky a ráda chodí s přáteli na párty.
Kanada urazila 7 504 km za 20 dní.
Celina pozdravuje z Kanady. Posílá její oblíbený pohled na hory. Ráda chodí do přírody.

Brazilíe urazila 10 035 km za 21 dní.
 Sergio žije v Sao Paulo a je to učitel historie. Má rád kostelní malby.

Jaké pohlednice dorazily do cíle během dubna? Celkem 12 pohledů, ale některé ty cesty jsou fakt dlouhé, až by mě zajímalo, kudy to ta pošta posílá. :-)
Do Ruska cestoval 1 893 km za 18 dní,
do Nizozemí se trmácel 695 km za 25 dní,
na Taiwan cestoval 9 124 km za 33 dní,
do Německa cestoval 348 km za 4 dny,
do USA se trmácel 8 648 km za 30 dní,
do Ruska cestoval 1 594 km za 12 dní,
do USA se trmácel 9 592 km za 99 dní,
do Číny cestoval 8 591 km za 18 dní,
do Brazílie cestoval 10 514 km za 19 dní,
do Běloruska cestoval 1 102 km za 21 dní,
do Nizozemí cestoval 602 km za 6 dní
a do Německa cestoval 478 km za 6 dní.

Postcrossing máme za sebou a co jiného mi přilétlo do schránky?

Tak třeba tyhle dva úžasné pohledy, které jsou vlastně ode mě, protože byly poslány v rámci Tiché pošty speciál - Popíšu ti. Kromě běžně navazující pohlednice jsem do obálky vložila i jednu mou, kterou mi ten další v řadě popsal a poslal zpátky.
Kočičky jsou miloučké a Azog z Hobita je prostě nejlepší a nejhezčí skřet. :-)


Čtyři pohledy dorazily v rámci Tiché pošty, což je FB skupina, kde se jednou denně můžete přihlásit do jednoho kola po deseti lidech a ti si pak podle sesnamu postupně posílají pohlednice, které na sebe motivem nějak navazují. Je to hlavně zábava a překvapení, co mi přijde. :-)



Poslední, čtvrtý pohled a dopis od Pavlíny, s kterou jsem v březnu byla spojena do dvojice v Postcard Diary a navzájem jsme si psaly.


Dubnový Postcard Diary s Katkou. Krásné poklady a ještě jsem dostala čokoládu. :-)

 
Penpel Elina z USA mi poslala přání k Velikonocům. Je skvělé si s ní dopisovat. :-)


 Opťa je blogerka, ale zatím se známe jen přes dopisování. Posíláme si dopisy a malé drobnosti, nejčastěji různé čajíky. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie