Bullet journal 2018 (1. část)

O tom, co je to Bullet journal jsem už psala. Od té doby uplynulo už mnoho času, a tak mohu říct, že jsem tomuto stylu „diáře“ propadla. Líbí se mi ta flexibilita, která mě nijak neomezuje. Když mám čas a náladu, tak si se svým BuJo vyhraju a mám ho víc „umělecký“, ale někdy čas prostě není, proto si jen rychle načrtnu týdenní přehled a mám hotovo.
     V roce 2018 jsem si pořídila černý Leuchtturm1917 s tečkovanými listy, ale přiznám se, že s kvalitou listů jsem moc spokojená nebyla. Linnery se mi nepropíjely, ale prosvítaly a to mi trochu vadilo. Na tu cenu jsem očekávala kvalitnější papír, ale během roku jsem si zvykla.


     Tohle je takové zrychlené nahlédnutí do mého BuJo, kde jsem kreslila, tvořila koláže, lepila samolepky, obrázky a washi pásky. Obvykle jsem dost improvizovala, měsíční téma bylo velmi volné, jako třeba zima nebo jaro a Velikonoce, ale v únoru jsem zkusila kreslit na téma Kráska a zvíře. No, výsledek není dokonalý, ale na to, že vlastně neumím kreslit, tak to docela jde. Jindy jsem se účastnila tvořící bujo výzvy, kdy se kreslilo na různá témata. 
     Další komentář asi není třeba, tak tady jsou BuJo útržky z první poloviny roku 2018.




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Kytička haiku o lásce