Bullet journal 2019 (1.část)

V loňském roce jsem na svůj bullet journal zvolila obyčejný zápisník s tvrdými deskami, který jsem koupila asi za 50,- v Lidlu. Má čisté listy a to mi vyhovuje. O rok dříve jsem měla zápisník Leuchtturm1917, ale přišla jsem na to, že tečkovaný papír vůbec nepotřebuji. Navíc mi přijde dost předražený, protože má skoro stejný papír jako ten sešit z Lidlu, takže jsem objevila kouzlo obyčejných zápisníků a na značky kašlu. :-)
     Tentokrát bude nahlížení po dvou měsících, protože jsem BuJo spojila se sešitem na tvoření, takže je to takový „umělecký“ BuJo. Nejspíš to byla chyba, protože jsem do něj čím dál víc kreslila a různé seznamy jsem začala psát na papíry vedle, prostě se z toho stává diář, který si kreslím. A tak letos už mám normální diář a k tomu samostatný sešit na tvoření, ale o tom až jindy.

     Teď se vrátíme v čase do loňského ledna a února, když jsem hodně zkoušela kreslit vodovkami. Leden byl do modra a sněhu, možná by se dal nazvat jako „hygge“ měsíc. Za to v únoru jsem měla „asijské“ období a kreslila geiši či jiné obrázky. Pokus o kaligrafii se zvrhl v koláž různých papírů. Fantazii se meze nekladou a moje čmárání na papír mě baví.


















Komentáře

  1. Gejši jsou povedené a zlaté rybky taky, ale stejně se mi asi nejvíc líbí ohňostroj :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Kytička haiku o lásce