Podzim ve verších

Podzim je mé nejoblíbenější roční období. Obvykle jsem během něj nejvíce tvořivá, ale loňský jsem přožívala hlavně "offline". Procházky přírodou, četba knih, zapalování svíček a užívala jsem si teplých dek a šátků. Haiku jsem moc nepsala, ale občas jsem sepsala i pár veršů.

Květy podzimu
všemi barvami září
píseň větru zní.

Chladné počasí
šátek kolem krku mám
stmívá se brzy.

Ležím na lůžku
deka je mým úkrytem
ticho přítelem.


Je tady čas podzimních radostí
listy ve větru letí
příroda se v tichosti změní
na kraj padá prokletí
život dává všem novou naději.

(můj první pokus o kaligram)

Až kraj mlha pokryje,
k domovu rychle pospíchej,
na cestě se kolem rozhlížej,
vlk v dálce zavyje.

Mlžný opar vše pohltí,
stíny svou partii rozehrají,
pokud poutníci štěstí mají,
uniknou před smrtí.

Na cestě mlžná postava stojí,
zápach zatuchliny kolem šíří,
mlha se nad zemí trochu zvíří,
děs a hrůzu v sobě spojí.


Tlející listí
zahradu pokraje hned
chlad tančí tichem.

Sedím v parku
opilec zpívá svůj song
klid mi naruší.

Ráno halí chlad
jinovatka se třpytí
mlha zmrzla hned.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Kytička haiku o lásce