Letní radosti

Zdravím všechny,
blogování a psaní mi už chybělo, tak jsem zpátky. Na léto se těším jako každý rok, i když se někomu může zdát, že jsem jen doma a nikam nejezdím. No, ono je to vlastně pravda, ale cestování pro mě nikdy nebylo. Víte, že jsem v životě nebyla v zahraničí? A ani mě to neláká, vždyť tady u nás je tolik krásných věcí. Stačí vzít kolo a projet se po okolí, dívat se kolem sebe a určitě objevíte mnoho zajímavých věcí. Zastavit se, nadechnout se čerstvého vzduchu a vnímat momenty života. Každý den se dějí zázraky, stačí je jen chtít vidět. Radovat se z maličkostí, protože čím víc drobných radostí budete mít v životě, tím se váš život stane radostnějším. Nejsem žádný „sluníčkář“, spíš naopak. Ale už před pár lety jsem si uvědomila, že depresivní pohled na svět nic nového nepřinese. Na to, že jsem melancholický introvert se sklony k samotářství, jsem si už dávno zvykla. A přesto aspoň jednou za den zkouším najít nějakou radost ve svém životě, i kdyby to měla být dobrá káva, oblíbená kniha nebo rozkvetlá kopretina na louce během procházky se psem. Stačí se dívat kolem sebe svým srdcem.


     Na léto mám sice seznam věcí, které je potřeba udělat, ale ty moc radostné nebudou. A tak jsem si sestavila seznam „letních radostí“, které chci během léta splnit, a vnést radosti do života. Občas jsou to jen drobnosti, ale i ty se počítají. :-)

1) přečíst si romantiku
2) udělat citronádu
3) psát si letní deník
4) upéct bublaninu
5) vytvořit květinové aranžmá
6) koupit si knihu
7) udělat „mojito“ limonádu
8) zajít do kina
9) připravit si ledovou kávu
10) podniknout „knižní“ výlet
11) vytvořit letní koláž
12) zatančit si v dešti
13) přečíst dobrodružný román
14) upéct skořicové šneky
15) posedět v kavárně
16) zkouknout seriál Grimm
17) jezdit na kole v přírodě
18) poslat pohlednici z výletu
19) natrhat květiny na sušení
20) splnit letní výzvy

     Na léto plánuji plnit dvě výzvy… #KreativniLeto a #LetoSKnihou (nebo #KnihoLeto), ale o tom se rozepíšu až příští víkend. Budou to výzvy plné tvoření a knih, což jsou velké radosti mého života.

Mějte se krásně,
Zdeňka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce