Momentky #1

Dělala jsem úklid v počítači a objevila jsem hromadu momentek, které jsem v průběhu několika let nafotila. Něco se už zřejmě objevilo na Instagramu, ale spousta z nich skončila ve složce a nikdy nespatřily světlo světa. A tak jsem si řekla, že je sem postupně budu dávat. Nečekejte nic extra, spousta z nich vznikla jako foto knih k recenzi. Jenže v té době jsem už moc neblogovala a dojmy ze čtení už nepsala, tak to berte jako inspiraci ke čtení. Nebude to jen knižní téma, ale prostě cokoliv. Myslím, že komentáře nejsou potřeba.
Všechny knihy na fotkách jsem četla, a pokud si vzpomínám, tak mezi nimi nebyla žádná "špatná" kniha, která by se mi nelíbila. Je to tak dva až tři roky nazpět, tak si ze čtení moc nepamatuji.
















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce