Momentky #2

Další momentky z hlubin mého počítače, které jsou převážně knižní, ale občas i jiného tématu. Opět to vezmu bez komentáře, knihy na fotkách můžete brát jako inspiraci ke čtení. Před nějakou dobou jsem je četla a líbily se mi, jinak bych je nefotila, takže další momentky z mého "knihomilského" života...

„Zanedlouho se všude okolo nás rozhořela bitva a já jsem ke své lítosti našim pěšákům nemohl nijak pomoci. Připomínalo to obraz pekla, kde se stateční muži potýkali s oheň plivajícími obry mnohonásobně většími než oni sami. Já jsem se bohužel musel soustředit na dosažení paláce, protože teprve porážkou Ganzica budeme moci skutečně ukončit tuto bitvu…“

Septimus Agorius (Dračí kronika)
















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kreslím lebku

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce