Junk journal January

Ukážu tady můj Junk jurnal January. O co jde? Instagramová výzva od @megjournals, kde každý den tvoříte na zadané téma. Já osobně mám velmi ráda tvoření ve stylu junk journal, protože jde o "kolážování" z různých útržků papíru, obrázků, samolepek, washi pásek, razítek i kreseb. V lednu jsem si tenhle sešit sešila z různých papírů a dál tvořila. Prostě se můžu pořádně vyřádit... lepit, stříhat, trhat, kreslit, psát... cokoliv. Nevím o tom, že by junk journal měl nějaká pravidla, protože každý si to dělá podle svého, což mi vyhovuje. 


"Nový rok je před námi. Jako kapitola knihy, která má být napsána. A příběhu můžeme pomoci tak, že si nastavíme cíle."
- Melody Beattie -


 
Cíle na rok 2021 ... Radovat se z maličkostí ... Snít ... Číst klasiku ... Tvořit koláže ... Chodit do přírody ... Psát poezii ... Recyklovat ... Užívat si života 
 




 
"Svoboda je sladká. A nejsladší na ní je, že se člověk může rozhodovat podle sebe. A přesně to mám v plánu udělat. Žít život podle svého rozhodnutí, ať už bude jakékoliv."
Skandální polibek - Christine Merrill

 
"Na psaní není nic složitého. Jediné, co musíte udělat, je sednout si za psací stroj a krvácet."
- Ernest Hemingway - 





 
"Všichni vědí naprosto přesně, jak mají žít ostatní. Zato nikdy nevědí, jak mají žít oni sami."
- Paulo Coelho - 


 
"Neodpoutávej se nikdy od svých snů. Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít."
- Mark Twain - 




Komentáře

  1. Ahoj, máš strašně hezké koláže a moc děkuji za upřesnění. Mylně jsem totiž tenhle typ journalu vnímal, jako bullet journal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, původně je Junk Journal myslen jako sešit na tvoření koláží či zachycení emocí či zážitků pomocí fotek, obrázků, útržků papíru, jízdenek... Ale různé journaly se často kombinují. V bullet journal jde o to si najít svůj styl, aby to dotyčnému vyhovovalo. Jistě, některé zdobené BuJo už mají jen pramálo společného s původní myšlenkou BuJo, ale pokud se zdobení použije přiměřeně, tak i "kolážování" může zdobit BuJo. Znám několik slečen, které dělají BuJo a zdobí ho ve stylu Junk journalu. Takže, jak s oblibou říkám, fantazii se meze nekladou.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie