Zlom v životě

Tak a je to tady, zase mě přepadla básnění tvoření a vzala jsem jedním vrzem jak snílkovské TT Zlom, tak i Iluzi sto čtrnáctou... a vznikl z toho Zlom v životě. Neděste se, nejde o mou osobu, ale o výplod mé fantazie. Přiliš jsem myšlenky neuhlídala, a tak to občas nedává smysl, ale já nejsem básník, pouze se vypisuju ze své podivné nálady.


Zlom v životě

Zlom v životě,
jako díra v plotě,
obrůstá mechem,
přiklepnu plechem.

Žil jsem normálně,
plížím se mentálně,
do hlavy se dostanu,
démony doklepnu.

Byl jsem běžný člověk,
přijde mi to jako pravěk,
teď jsem bojovník a vrah,
překročil jsem poslední práh.

Svět je nebezpečné místo,
nočních tvorů je přes sto,
všechny je teď vycítím,
bez milosti vyhladím.

Přesto se někdy ptám,
proč jsem se dostal tam,
odkud žádného návratu není
a zbývá mi pouze zatracení.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie