Foto-útržky z Vánoce

Sice už začal leden, ale já se konečně dostala k lepšímu připojení na internet, u nás na vesnici je to strašně pomalé a než bych nahrála těchto pár fotek, tak bych nejspíš počítač vyhodila z okna. :-) Ale budu mluvit raději o Vánocích, které jsem trávila doma v rodinném kruhu a dost lenošila.
Přípravy na Vánoce mám již několik let na starosti já, takže peču cukroví (i pro kamarádky) a na Štědrý den dopoledne zdobím v obýváku na stole stromeček. Ano, máme ho na stole a dárky se dávají pod stůl, ale takhle se to dělalo vždy. Teď alespoň máme malý stomek (jen 90 cm), ale dřív se na stůl nacpal strom 150 cm vysoký. Špička se nedávala, protože hodní větev byla ohnutá o strop. :-)

Kdyby vás zajímalo, co mi nadělil Ježíšek, tak můžete mrknouk na můj druhý blog Literarni koutek "U fretko-kocoura". Tam jsem se už chlubila, tak to nebudu znovu dávat i sem.

Takhle vypadá napečeno 16 druhů cukroví.
Kakaové pracny, kokosové pracny, vanilkové rohlíčky, myslivecké knoflíky, dvoubarevné rohlíky, skořicové tlapky, škebličky, kokosky a člehačkové čtverečky.

Vanilko-kakaové sušenky, ořechy, cookies, čoko-kakaové sušenky, marokánky, linecké a perníčky.
 
A ještě jsem dělala 6 druhů nepečeného cukroví.
Banánové kuličky, hříbky, čokoládové rohlíčky v kakau, kokosové kuličky, rafaelo a čoko-hrudky.
 
Náš stromeček v celé kráse.
Jak vidíte používáme většinou staré ozdoby, i když i pak nových se najde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie