Nejen pohlednice z června

Co mi během června přistálo v poštovní schránce? Tentokrát začnu Postcrossingem, protože mi přišly jen dva pohledy, a pak budu pokračovat dál. Vždycky když mi přijde pohlednice nebo dopis, tak mám hrozně velkou radost. :-)

Nizozemí urazilo 678 km za 13 dní.
Ulrike posílá pozdrav z Holandska. Doufá, že se mi pohled bude líbit, protože patří k jejím oblíbeným. Da Vinci je jedním z nejlepších umělců, které zná.

Francie cestovala 798 km za 30 dní.
Amel před dlouhou dobou četla knihy od Jules Verne a nyní se k nim chce vrátit.


Jaké pohlednice jsem poslala a během června dorazily do svého cíle?
Do Číny cestovala 8 594 km za 15 dní,
do Ruska procestovala 1 777 km za 21 dní,
do Švýcarska cestovala 383 km za 4 dny,
do Německa procestovala 357 km za 4 dny,
na Ukrajinu cestovala 1 646 km za 7 dní,
do USA procestovala 9 411 km za 13 dní
a do USA cestovala 7 560 km za 7 dní.

Tahle nadílka je od mé dopisní kamarádky Hanky (z blogu Girl With Poppies), s kterou si už dopisuji několik let. Nejdříve mi došel dopis s pohlednicí, a pak na den mého svátku pohlednice s medvídkem a drobnosti jako dárek. :-)


Další čtyři pohledy mi přišly v rámci Tiché pošty, což je vždy zábava, a to nejen v překvapení z toho, jaký pohled mi dorazí, ale hlavně kvůli tomu, jak na něj navážu.
Jde o to, že se na FB ve skupině přihlásíte do kola, ve kterém je celkem deset lidí a podle rozlosování se posílají pohledy. Jedna pohlednice vám přijde a vy vyberete pohled, který má nějaký společný prvek a pošlete dalšímu v řadě. Ten společný prvek záleží jen na vás. :-) Například hned u toho prvního pohledu to může být soba, kluk, okno nebo třeba sníh.



A poslední čtyři pohlednice dorazily v rámci Postcard Diary od Jany.
Do PD se přihlásíte na FB a na daný měsíc je vám přiřazen parťák do dvojice. Čtyři pohledy pošlety a čtyři dostanete. Do textu píšete, co jste v daný týden dělal.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kytička haiku o lásce