Reci náušnice a jiné ozdůbky

Již delší dobu jsem uvažovala, že bych si vyzkoušela tvoření náušnic, ale znáte, pořád jsem to odkládala, až budu mít více času. No, tímto způsobem jsem to odložila o několik let, ale mé studium na Hogwarts.cz mě nakonec dokopalo k činu. :-) Přihlásila jsem se totiž na seminář, kde se tvořily reci náušnice, a to z PET lahví. Rychle jsem si kupovala nějaké afroháčky, nýty, jehly a korálky, abych mohla začít pracovat.

A tady jsou už hotové tři výtvory. :-)
Nelekejte se, byly to mé první pokusy a zjistila jsem, že nahřívat plast nad svíčkou není vůbec jednoduché. :-)

Na Svět knihy jsem si vytvořila "blogové" náušnice s motivem fretky a kocoura (kdybyste to náhodou nepoznali).
Místo pryskyřice jsem použila lak na nehty. Ano, někdy se prostě musí improvizovat. :-)
Nevytvářím nic složitého, na to si ještě netroufám. Ujíždím na modré barvě. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice