Pohlednicová nadílka z července

Co pěkného mi v červenci přistálo v poštovní schránce. Víte, že hrozně ráda píšu i dostávám pohlednice a dopisy? Je to úžasný pocit, když napíšete psaní, vhodíte jej do schránky a pak už čekáte, až bude doručeno a konečně mi dorazí odpověď. Jen to čekání je někdy hrozně dlouhé. ;-)

V mé modré koleji Havraspár (na HOGu) se během léta vyhlásil "Havrpostcrossing", kam jsem se neváhala přihlásit. Jeden pohled jsem poslala Wronce, byl se sovičkou, a jeden pohled mi dorazil. Náhoda v losu určila zrovna mou patronku a kamarádku Daffodilu. Moc děkuji za překvapení. :-)

 

Dvě pohlednice z výletů mi dorazily od Hanky (Girl With Poppies), se kterou si ráda dopisuji. :-)


 
A nyní se podívámě na Postcrossing. Jaké poklady mi došly a kolik pohldnic jsem odeslala?

Německo cestovalo 453 km za 4 dny.
Tahle pohlednice mě dostala. Paříž zbožňuji a tak jsem opravdu velikou radost z nálezu ve schránce. :-)
Michael žije v Remagen, což je malé město na řece Rýn. Paříž navštívil minulý rok v květnu a rád by se tam ještě někdy podíval. Doufá, že se mi bude pohlednice líbit.



Rusko cestovalo 1777 km za 57 dní.
Valeria je z Moskvy, má velkou rodinu a hodně cestuje. Mají dva psy, kočku a králíka. Má ráda zvířata, sledování filmů a vaření.

Česká republika cestovala 154 km za 5 dní.
Tereza bydlí v Kutné Hoře a je jí 6 let. Zrovna ukončila první třídu a má prázdniny. Ptá se mě, zda jsem někdy slyšela o jejím městě. :-D A nejznámější památkou u nich je katedrála sv. Barbory.
  


USA cestovalo 8365 km za 6 dní.
Stacy má ráda koně, a tak posílá pohled na divoké koně v Oklahoma, kde stále mají kovboje, kteří pracují na rančích.

Canada cestovala 6654 km za 6 dní.
Jane a Alex mají moc rádi Doctor Who, Harry Potter, Tolkiena a Austen. Žijí v Torontu, mají dva psy. Posílají pohled z Toronta a doufají, že se mi bude líbit.


 
Nizozemí cestovalo 688 km za 7 dní.
Ingrid žije v malé vesnici v Nizozemí. Ráda čte, zahradničí a hraje na kytaru. Doufá, že se mi bude líbit pohlednice s holandskými tulipány.

Bělorusko cestovalo 1102 km za 6 dní.
Mikalaj žije v Minsk v hlavním městě Běloruska, je mu 26 let a minulé léto byl v Česku. Navštívil Prahu a Hradec Králové. Velice se mi tato země líbí a Praha je město snů. Vážně by tu chtěl žít.



Jaké pohlednice jsem poslala do světa a během července se dostaly do cíle?
Německo cestovalo 414 km za 8 dní,
Rusko cestovalo 3 519 km za 10 dní,
Čína cestovala 8 694 km za 28 dní,
 Německo cestovalo 477 km za 4 dny,
USA cestovalo 7 709 km za 10 dní,
Rusko cestovalo 1 519 km za 15 dní,
Německo cestovalo 189 km za 4 dny,
Švýcarsko cestovalo 506 lm za 18 dní,
Bělorusko cestovalo 1 102 km za 8 dní,
Chorvatsko cestovalo 460 km za 23 dní.

A ještě ukážu, jaké pohlednice mi dorazily v rámci Tiché pošty.
Pro vysvětlení: Tichá pošta je FB skupina, kde se vyhlašují kola po deseti lidech, jednou denně se můžete přihlásit do jednoho kola. Rozlosování určí pořadí, podle kterého se posílají pohledy. Jedna pohlednice vám přijde a vy vyberete pohled, který má nějaký společný prvek a pošlete dalšímu v řadě. Ten společný prvek záleží jen na vás. :-)
(například u tohoto pohledu to může být polonahá dívka, holubice nebo třeba modrá barva)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku